Geen geluid bij filmpjes afspelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb geen geluid als ik bv. filmpjes afspeel op YouTube. Bij andere applicaties of instellingen werkt mijn geluid wel nog normaal. Hoe kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid bij filmpjes afspelen
Ik heb geen geluid als ik bv. filmpjes afspeel op YouTube.
Bij andere applicaties of instellingen werkt mijn geluid wel nog normaal. Hoe kan ik dit oplossen/instellen zodat ik wel geluid heb bij filmpjes? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier hetzelfde probleem op 3G, vooral bij filmtrailers vanuit andere applicaties. Iemand een idee?
|
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat de balk onder de playknoppen niet helemaal dicht staat?
|
|
||||
|
||||
Ik krijg geen balkje te zien voor het geluid, alleen beeldweergaveknoppen? Zal proberen om eens een screenshot te posten.
|
|
||||
|
||||
Nu heb ik de iPhone herstart en het probleem is plots opgelost. Bizar fenomeen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid bij opgenomen filmpjes op de PC | maikel_cc | Muziek, foto & video | 0 | 30-03-11 14:07 |
Foto: ik kan geen filmpjes ontvangen en afspelen die ik via sms krijg | sweetmarrie | Muziek, foto & video | 5 | 26-12-10 11:39 |
Probleem met afspelen van filmpjes | Goerez | iPhone algemeen | 3 | 16-02-10 11:42 |
Geen scrollbar bij afspelen muziek | kruipolie | Archief | 3 | 03-01-10 22:48 |
Filmpjes geen beeld of geen geluid | mathijsp | iPhone algemeen | 0 | 12-05-09 01:37 |
|
|