iPhone 'hangt' op het scherm met de slider. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Willekeurig blijft mijn iPhone hangen. Of je ziet de slide, welke niet reageert.. Of het scherm is zwart.. Op dat moment kan ik niks.. Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 'hangt' op het scherm met de slider.
Willekeurig blijft mijn iPhone hangen.
Of je ziet de slide, welke niet reageert.. Of het scherm is zwart.. Op dat moment kan ik niks.. Als ik een oproep krijg kan ik wel opnemen. De iPhone reageert ook op toetsen... Dat hoor je.. Om er uit te komen, kwam ik erachter dat ik de iPhone wel kon uitzetten.. Door dan te cancellen kan ik (soms na 2 keer) de iPhone weer gebruiken. Ook als ik de homeknop inhoudt (voicecommand) en deze annuleer ik.. dan doet ie het weer.. Hard reset, DFU, Synchen, backup terugzetten, overbodige apps weggehaald.. Allemaal gedaan behalve restoren.. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Zo niet en ik ga restoren.. dan ben ik ook alle MP3's kwijt, waar ik al het artwork van heb bijgeplaatst :S Laatst gewijzigd door WieerterMenke; 11-09-10 om 03:44. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Eigenlijk geef je zelf al aan wat je enige optie is....
Je zou nog eens kunnen zoeken naar een manier om je muziek (incl. artwork?) veilig te stellen. Er zijn (betaalde) programma's waarmee je dat van je iPhone naar je pc kunt overzetten. Denk er overigens aan dat je nadien geen backup terugzet, je zult daarmee de softwarefout ook weer terug krijgen.
|
|||
|
|||
Mja.. Probeer recoveren gewoon uit te stellen
Problemen leken weg na vanacht.. Maar toch niet.. Merk trouwens dat Push berichten de zaak verergert.. Maar goed... Recovery it is.. Nu nog ff nadenken of ik er al 4.0 op wil.. Ook even lezen of het kan... Frans toestel, maar heb frans simmetje dus, zal wel goed komen |
Labels |
hangt, homebutton, slide to unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 scherm hangt: hard- of softwareprobleem?? | BillyBob | iPhone algemeen | 0 | 07-02-11 20:09 |
iPhone waarvan het scherm het niet doet... | nickpap | iPhone algemeen | 5 | 04-01-10 09:46 |
iPhone 2G Probleem met slider bellen | sjorriss | iPhone algemeen | 3 | 04-01-09 21:23 |
Artwizz screenprotector op scherm, lijkt alsof water op het scherm zit | Excellence | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 09-12-08 16:23 |
|
|