Pro-assist verzekering vraag. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte Forummers, Ik heb 3 dagen geleden eindelijk (na 12 weken) een nieuwe iphone 4 gekregen. Mijn Iphone 3G die ik eerst had had ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pro-assist verzekering vraag.
Geachte Forummers,
Ik heb 3 dagen geleden eindelijk (na 12 weken) een nieuwe iphone 4 gekregen. Mijn Iphone 3G die ik eerst had had ik laten vallen, deze heb ik opgestuurd naar pro-assist, hun kwamen met het volgende: Sorry, maar we hebben geen iphone 3G meer op voorraad, u krijgt een iphone 4 van ons. Oke, daar kan ik nog mee leven.. Maar nu is mijn vraag: Is deze Simlock-vrij? Ik wil hem namelijk over een paar weekjes, wanner mijn abo afloopt aan mijn zoontje geven, maar die heeft een Vodafone Abo. -BengtIphone |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je een microsim van Vodafone bij de hand, dan kun je het eerst even testen?
|
|||
|
|||
Nee.
Citaat:
-Bengtiphone |
|
|||
|
|||
Heb je geen kaarten van twee verschillende netwerken? Dan kun je dat erg gemakkelijk testen....
|
|
|||
|
|||
Nee, helaas niet :|
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaring Pro-assist | mcman | iPhone algemeen | 1647 | 17-11-14 09:12 |
Pro Assist Bestellijst? | Ritskeee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 18:00 |
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie | Vuurvoske | Jailbreak | 4 | 24-03-10 19:17 |
Iphone naar Pro-assist | wim-burgh | iPhone algemeen | 2 | 11-03-10 16:40 |
Pro Assist | shopaholic | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 16:48 |
|
|