Iphone naar Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, Ik heb me iphone naar pro assist gestuurd, een 32 gb iphone 3GS. Ik heb nu al te horen gekregen dat die vervangen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone naar Pro-assist
hallo allemaal,
Ik heb me iphone naar pro assist gestuurd, een 32 gb iphone 3GS. Ik heb nu al te horen gekregen dat die vervangen wordt. Zou het nu mogelijk zijn om een zwarte te krijgen ipv een witte? geen antwoorden van: vraag het of zoiets. Wat denken jullie? groetjes, Wim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit is reeds eerder gevraagd op dit forum en uit de reacties heb ik begrepen dat dat NIET kan/mag.
|
|
||||
|
||||
Heb hier op het forum wel eens berichten gelezen van mensen die dit voor elkaar hebben gekregen. Weet niet of dit bij T-Mobile was of bij Pro-Assist. Maar wees op tijd met deze vraag (bij Pro-Assist) anders is misschien al een witte besteld...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaring Pro-assist | mcman | iPhone algemeen | 1647 | 17-11-14 09:12 |
ervarin Pro-Assist? iPhone in water | t!mmy | Odido (T-Mobile) | 6 | 08-06-10 17:40 |
2de iPhone Pro Assist?? | david007 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 11:08 |
Kapotte iPhone met Pro-Assist verz. --> 3GS ? | Nupa | Archief | 2 | 26-06-09 15:16 |
Pro Assist | shopaholic | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 16:48 |
|
|