Iphone wordt niet herkend discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen Mijn iphone wordt niet herkend Om duidelijk te zijn ik kan er zelfs geen fotos van afhalen Of muziek er op te zetten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone wordt niet herkend
Hey iedereen
Mijn iphone wordt niet herkend Om duidelijk te zijn ik kan er zelfs geen fotos van afhalen Of muziek er op te zetten Als ik het aan sluit wordt mijn iphone nieteens opgeladen Het gaat om een 3.0 Gejailbreakte iphone Maar ik denk niet dat het de telefoon is want bij mij buurjongen deed hij het wel Ik heb maar 2 usb poorten andere 4 zijn dood Die voorste 2 gebruik ik voor mijn muis en mijn Wireless adapter voor m'n Computer Sinds mijn router best ver van mijn computer staat weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen? Dankje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit klinkt als een probleem van je computer.
Iphones zijn gevoelig voor wat een USB-aansluiting aan signalen en spanning afgeeft, gevoeliger dan een ipod. Ik denk dat je nog werkende USB-poorten ook niet echt goed zijn. Is het een kaart met USB-aansluitingen die je kan vervangen? Dat lijkt mij de goedkoopste fix. Laatst gewijzigd door remundo7000; 11-03-10 om 16:13. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iphone 3g wordt niet meer herkend | pgorel | iTunes | 3 | 27-10-10 15:42 |
iphone wordt niet meer herkend | tommyboy01 | iPhone algemeen | 10 | 14-10-10 23:12 |
iPhone 2G wordt niet herkend in windows | Tommzz | iPhone algemeen | 10 | 23-12-09 22:33 |
Iphone wordt niet meer herkend | paulvanwees | Archief | 0 | 27-06-08 22:48 |
iPhone wordt niet herkend in mac | phoneboy | Archief | 2 | 01-01-08 20:21 |
|
|