iPhone 2G wordt niet herkend in windows discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met een iPhone 2G van een vriend. Soortgelijke topics mochten helaas niet helpen, alle stappenplannen zijn doorlopen etc. De iphone 2G ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 2G wordt niet herkend in windows
Ik heb een probleem met een iPhone 2G van een vriend.
Soortgelijke topics mochten helaas niet helpen, alle stappenplannen zijn doorlopen etc. De iphone 2G blijft na het aanzetten op het scherm hangen met een kabeltje naar iTunes. Als ik de iphone aan de pc hang, gebeurd er niets. Ik krijg wel een melding dat het apparaat niet herkend wordt. In iTunes uiteraard ook niets... Wat kan ik doen om die 2G weer tot leven te wekken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wordt hij wel herkend in DFU mode? Zo ja, even herstellen.
|
|
|||
|
|||
Ik kom helaas niet in de DFU mode
edit: Kan er btw wel mee bellen, dus hij is niet kapot lijkt me. Laatst gewijzigd door Tommzz; 23-12-09 om 22:09. |
|
|||
|
|||
Waarom kom je niet in DFU mode dan? Home button and power button werken gewoon neem ik aan? Waar gaat het precies fout?
|
|
|||
|
|||
Als ik home & power indruk voor 10 sec, dan gebeurd er niets, in itunes is geen iphone te zien, en ook blijf ik de melding in windows krijgen: apparaat wordt niet herkend.
|
|
|||
|
|||
Lijkt op defect aan dock-connector van je iPhone in dat geval.
|
|
|||
|
|||
hmm dat zou kunnen idd, hoe kan ik dat zeker weten?
|
|
||||
|
||||
beetje rommellen anders als je die hebt een ander kabel proberen
|
|||
|
|||
K probeer wel even een ander kabeltje te regelen, mijn eigen is niet helemaal 100% meer helaas..
Zodra ik dat getest heb ik laat ik het wel even weten. |
|
||||
|
||||
ok , want dit was bij mij toen ook het geval , alleen ik ben iemand die 3 kabels in huis heeft dan .
|
|
||||
|
||||
of op een andere pc/laptop/mac aansluiten
of op je netwerkadapter. als die het ook niet doen dan ligt het niet aan je pc/laptop/mac
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPhone niet herkend in windows explorer (Windows 7 / WIndows XP) | nielsmunoz | Desktop-applicaties | 8 | 12-07-11 19:01 |
iphone wordt niet herkend door windows | huubke | iPhone algemeen | 13 | 03-04-11 11:29 |
Iphone wordt niet herkend | FudAX | iPhone algemeen | 1 | 11-03-10 16:11 |
Iphone wordt niet meer herkend | paulvanwees | Archief | 0 | 27-06-08 22:48 |
iPhone wordt niet herkend in mac | phoneboy | Archief | 2 | 01-01-08 20:21 |
|
|