ear speaker vervangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Geen idee of ik hier juist zit maar... Ik heb problemen met mijn ear speaker. Nu heb ik deze eruit gehaald maar heb hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ear speaker vervangen
Hallo,
Geen idee of ik hier juist zit maar... Ik heb problemen met mijn ear speaker. Nu heb ik deze eruit gehaald maar heb hier nog wel een vraagje over. Toen ik de speaker eruit wipte bleef het spoeltje aan de body van de Iphone “kleven”. Als je een nieuw ear speakertje bestelt ga ik er vanuit dat dit spoeltje aan het speakertje zit bevestigd. M.a.w., is de ruimte waarin je het ear speakertje plaatst een leeg rechthoekig vakje met een koperkleurig opstaand randje waarin je het speakertje drukt Helaas zie overalleen de bovenkant van het los verkrijgbare speakertje en niet de onderkant. Please make my happy Bvd! Mich@ Ps. Omdat mijn Iphone uit elkaar ligt kan ik ff niet mijn juiste firmware versie vertellen. Deze heb ik bij aanmelden dus even willekeurig ingevoerd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maak eens een foto? Dat maakt de zaak een stuk duidelijker.
|
|||
|
|||
zie foto vor "gat" speakertje en spoeltje.
Gr, Micha |
|
|||
|
|||
Dat laatste stukje moet er ook uit
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je kan dat speakertje er niet 'heel' uithalen, hij zit erin geplakt dat klopt. Gewoon alles er uit halen en nieuw speakertje bestellen (hebben al plakrandje indien je origineel speakertje besteld). Moet wel zeggen dat dit speakertje meestal niet meer werkt door defect aan het kabeltje wat er naar toe loopt.
|
|
|||
|
|||
Ok, TX het is er inderdaad uit.
Citaat:
Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-12-09 om 16:14. |
|
|||
|
|||
Dat klopt, of je moet bij een zaak even de hele module (speaker, USB/dock connector en mic) bestellen en laten voormonteren. Dat zou er dan zo ingeschroefd kunnen worden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple iPhone 3G Luidspreker Modul |
|
|||
|
|||
Ja die is het inderdaad
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Die clipjes zijn niet zo makkelijk leverbaar inderdaad, maar die krijg je toch ook niet kapot?
|
|
|||
|
|||
Hoe kom je dan aan "...dat kabeltje dat er naar toe loopt..."?
|
|
|||
|
|||
Die kabeltjes kun je wel bestellen, en zit gewoon met dubbelzijdig tape erop dus kun je er zo aftrekken.
|
|
|||
|
|||
ah...
Tx again! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog een...
Toen ik mijn LCD verving trof ik een kleine (dunne) rubberenrand aan die hier en daar uitlubberde en/of afbrak. Het zal een soort van afsluit-gebeuren zijn (tegen stof?). Kan ik deze hele rand verwijderen en/of vervangen? Of gaat het prima zonder? |
|
|||
|
|||
Je hebt het over de rubberen rand die langs de chromen rand loopt?
|
|
|||
|
|||
randje ja...
|
|
|||
|
|||
Die zou ik zeker vervangen ja, anders komt er wel heel gemakkelijk vocht in je iPhone.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zacht geluid uit ear speaker | ernie | iPhone algemeen | 18 | 19-02-13 22:31 |
In-Ear-Headphones | DEvoSIGN | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 08-02-09 19:02 |
iPhone Speaker functie ook door Speaker? | superzemie | iPhone algemeen | 6 | 20-02-08 12:34 |
|
|