//

iPhone Speaker functie ook door Speaker?

iPhone Speaker functie ook door Speaker? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, ik heb onlangs gelezen dat, als je je iPhone in het dock hebt en er een stekker van je boxjes in doet dat je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-01-08, 17:17
superzemie superzemie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Stad van de toekomst
Berichten: 59
Standaard iPhone Speaker functie ook door Speaker?

Hi,
ik heb onlangs gelezen dat, als je je iPhone in het dock hebt en er een stekker van je boxjes in doet dat je muziek kan luisteren via de iphone door de boxen.
Mijn vraag is dus, iphone die in het dock zit, en je krijgt een call, die zet je op Speaker( nog steeds in dock, dat je dan ook door de boxen hoort wat je in princiepe door de telefoon hoort?

Dus gesprekje met meer volume

ik hoor het

ajuu
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-08, 17:25
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Geen idee, moet ik eens uitproberen. Wat wel kan, is via de Aux-ingang van je autoradio de muziek van je iPhone luisteren door je boxen EN handsfree bellen. Het geluid van diegene die spreekt komt dan uit de autoboxen.

Je moet dan wel de headphone connector gebruiken ipv de dock connector.
  #3  
Oud 09-01-08, 17:34
luca333 luca333 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 18
Standaard

Neej, tenmiste bij mij niet en dan heb ik dus de iphone in het bijgeleverde iphone dock gedaan en dan via de 3.5mm stekker verbonden met een boxenset.

Gevolg: De ringtone speelde wel door de boxen af maar zodra je opneemt en hem op speaker zet ging het geluid (het gesprek dus) via de iphone speaker. Het verbaasde mij ook.

Ik heb het trouwens ook uitgeprobeerd op dezelfde wijze maar dan met een apple universal dock dit werkte eveneens niet.
De speaker functie werkt ook niet in de huidige modellen ipod speaker docks want dit heb ik geprobeerd met de JBL on Stage en nog een logitech dock waar eveneens de ringtone door de speaker ging maar zodra je een gesprek aannam het overging op de iphone speaker.

Nou hopelijk is je vraag beantwoord


//slotje
  #4  
Oud 09-01-08, 17:44
superzemie superzemie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Stad van de toekomst
Berichten: 59
Standaard

das jammer, bedankt voor de uitleg en tips

ajuu
  #5  
Oud 09-01-08, 19:11
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Kijk HIER eens halverwege de pagina naar de post van Flying Dutchman. Hij heeft zijn iPhone, zoals ik hierboven uit heb gelegd, in zijn auto handfree!
  #6  
Oud 20-02-08, 00:29
Spete Spete is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 21
Standaard

Eigenlijk een soortgelijke vraag: ik heb een Maxell 'tube' speakerset. Ooit gekocht voor de iPod (niet meer nodig dus vanwege de iPhone). Als ik de iPhone daarin steek, krijg ik een melding dat de iPhone in een apparaat gestoken is die niet voor deze is gemaakt. Nu volgt een (misschien newbie) vraag: kan dit kwaad? Is het voltage/wattage/etc. voor een iPod gelijk aan een iPhone?

Heb gezocht op het forum, maar was deze vraag niet tegengekomen.
  #7  
Oud 20-02-08, 11:34
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

@ Spete:

Ik heb dit probleem toevallig vorige week meegemaakt bij een portable soundsystem van Philips die ook compatible was met iPod. Dan klik je op "OK" of iets anders positiefs en gaat je iPhone in Airplane Mode. Je kan dus wel muziek afspelen maar ondertussen niet meer bellen. Voltage/wattage is geen probleem...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 2G Speaker wickedd iPhone algemeen 0 27-03-10 11:52
iPhone Speaker. Timyk iPhone accessoires en onderdelen 0 08-02-10 20:53
niks horen als ik met iemand praat door de Iphone( speaker defect? ) AhmedSamet iPhone algemeen 5 08-02-10 18:59
Sms geluid door speaker EN oordopjes borgqueenx iPhone algemeen 1 04-12-08 23:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:02.