No Simcard Installed discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds kort een probleem met mijn Iphone 1.1.2. Ik heb namenlijk een tijdje geleden de Airplane mode geactiveerd op de Iphone, toen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik heb sinds kort een probleem met mijn Iphone 1.1.2. Ik heb namenlijk een tijdje geleden de Airplane mode geactiveerd op de Iphone, toen ik deze weer had gedeactiveerd gaf mijn Iphone de melding "No simcard Installed". Ik heb toen de functie Reset All Settings gebruikt om de simcard weer terug te krijgen. Dit werkte, alleen nu valt de simcard soms ineens weg (dus weer No simcard Installed) dit is nu al 2 maal gebeurd ![]() ![]() Kan iemand mij hiermee helpen AUB? ![]() Robert. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Misschien wat speling op je SIM kaart? Probeer er even een papiertje ofzo bij te frotten zodat hij goed klem zit. Gebruik je een xSIM hardware unlock kaart wellicht?
|
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Simcard knippen | law | iPhone algemeen | 29 | 18-01-11 12:32 |
Geen simcard geinstalleerd | heraldr | iPhone algemeen | 0 | 19-07-09 16:59 |
Rebel simcard = Geen simkaart | Miichiel | Archief | 2 | 18-05-09 19:39 |
iPhone 3G: 3G met Turbo simcard | karta | Unlock | 7 | 02-11-08 21:20 |
No SIM installed!? | Ericix | Unlock [archief] | 16 | 13-06-08 13:18 |
|