Simcard knippen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iphonegebruikers, Ik krijg vanavond mijn iPhone 4. Echter ben ik no niet in het bezit van een microsim kaart. Wie heeft een simlockknipper en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simcard knippen
Hallo iphonegebruikers,
Ik krijg vanavond mijn iPhone 4. Echter ben ik no niet in het bezit van een microsim kaart. Wie heeft een simlockknipper en wil mijn Simcard knippen. Dan kan ik gelijk mijn iPhone gebruiken. Ik woon in de buurt van Tilburg. Alvast bedankt voor de hulp. Groetjes, Robert |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dat is niet zo moeilijk man ik heb mijn ben simkaart uitgeknip en doet al 3 weken perfect.
gwn op een afbl afhalen van het internet uitprinten en dat op je ouwe sim plakken met behoud van de chip. plastic can weg simknipper niet eens nodig zie youtube voor filmpjes~!! |
|
|||
|
|||
ok cool thanx Robert
|
|
|||
|
|||
Je Kunt ook bij je provider de sim voor een microsim ruilen. Zover ik weet zijn deze nu overal beschikbaar.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja mij is het knippen dus niet gelukt! haha..
Ik kreeg men foon.. heb men simkaart verknipt.. Helaas herkenende men IPhone 4 hem niet.. moest ik er alsnog 1 gaan kopen a 10 euro ofzo.. |
|
|||
|
|||
Mh heb een bedrijfs abbo en moet wachten op de microsim. Moet je gewoon knippen en de chip mijden?
|
|
||||
|
||||
Even zoeken op internet naar een microsim template, dan kan je die uitprinten en de stappen volgen die op de template staat. Echter gaat het heel vaak mis (ook bij mij ging het mis).
|
|
|||
|
|||
Als je de chip mijdt is het te doen ik heb een paar afbeeldingen toegevoegd van mijn sim
T-mobile Locked?? Ben werkt er op !!! Laatst gewijzigd door polat-58-; 05-11-10 om 14:19. |
|
|||
|
|||
Ik heb een hi prepaid en deze heeft geen micro-sim.(na een half uur bellen).
Kan ik deze wel knippen/snijden? Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Je kunt alle soorte simkaarten gewoon knippen, maakt niet uit welke provider
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En hij werkt prima! Ik heb ook een simkaart van 3 Hong Kong en een Duitse simkaart van Fonic "behandeld", die doen het ook. EDIT: kijk op deze pagina: http://www.iphoneclub.nl/78067/micro...pen-beginners/ Laatst gewijzigd door remundo7000; 21-12-10 om 18:26. |
|
|||
|
|||
Moet je hem net als de T-mobile dwars door de chip heen knippen?
Ik heb mijnde denk ik al verknooid namelijk |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar goed, als je hem echt hebt verkloot kun je altijd nog een microsim kopen bij je provider. EDIT: lijkt je simkaart op de kaart uit deze youtube-video? En misschien helpt dit: http://www.johnbenson.net/How_to_Con...t_Cleaver.html Laatst gewijzigd door remundo7000; 22-12-10 om 17:41. |
|
|||
|
|||
wat geeft je tel aan als je je sim kaart verknipt hebt? Dus als je het niet goed heb gedaan. Ik heb de mijne ook zelf geknipt en dan geeft die gelijk in itunes aan dat die niet compatible is ofzo.... en als ik de simkaart erin doe dan krijg je gelijk het itunes stekkertje te zien.
|
|
|||
|
|||
Heb een vraagje over die microchip hoe kan ik mijn contacten uit mijn. Iphone kopieren naar mijn nieuwe microchip?mvg niki
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nee, de iphone werkt niet met contacten op de sim. Het enige dat je kan doen is contacten van de oude sim in het geheugen van de iphone importeren.
Maar je kan contacten naar de iphone synchriniseren vanaf je computer, bijvoorbeeld met outlook. Het kan ook met gmail. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Simcard Data/gprs/3g in Israel | MacF | Internet in buitenland (roaming) | 1 | 29-03-10 11:40 |
Geen simcard geinstalleerd | heraldr | iPhone algemeen | 0 | 19-07-09 16:59 |
iPhone 3G: 3G met Turbo simcard | karta | Unlock | 7 | 02-11-08 21:20 |
No Simcard Installed | Robert M. | iPhone algemeen | 2 | 20-02-08 18:28 |
|
|