iPhone voor zakelijk gebruik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat kan een iPhone voor een bedrijf betekenen op zakelijk gebied? Ons bedrijf is al een iPhone site aan het ontwikkelen. Maar kunnen we onze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone voor zakelijk gebruik
Wat kan een iPhone voor een bedrijf betekenen op zakelijk gebied? Ons bedrijf is al een iPhone site aan het ontwikkelen. Maar kunnen we onze klanten nog meer bieden? Heeft jullie werkgever/bedrijf ook al iPhones en zoja voor welke toepassing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik snap niet echt wat je wil weten...
|
|
||||
|
||||
Tja ik weet niet of het wat toevoegd voor een bedrijf. Zolang er geen fatsoenlijke corporate mail voor is (Push mail).
Om het even in de praktijk te schetsen. Ik heb 3 toestellen op zak : 1: Blackberry (de 8707, lekker robuust), voor mail, sms / afspraken. 2: N95 voor de camera, foto's uploaden naar flikker of iets. En GPS (route 66). 3: Iphone om te bellen, en een spelletje op de wc spelen, ipod functie. En omdat het een apple is. Combineer deze 3 en voor mij heb je een geweldig toestel. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|