Artwizz screenprotector op scherm, lijkt alsof water op het scherm zit discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb net een gloednieuwe iphone gekocht met daarbij een caseprotector van artiwizz. Deze beschermt zowel de voorkant als de achterkant. Alleen lijkt het net ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Artwizz screenprotector op scherm, lijkt alsof water op het scherm zit
Hallo,
Heb net een gloednieuwe iphone gekocht met daarbij een caseprotector van artiwizz. Deze beschermt zowel de voorkant als de achterkant. Alleen lijkt het net alsof er water tussen de screenprotector en de touchscreen zit. Maar het rare is, ik heb alles schoongeveegd met een doekje dus al het water is weg. (dit heb ik al stuk of 3 keer gedaan :S) Zie foto: Wat kan ik hier er tegen doen? http://img242.imageshack.us/my.php?i...sc00929dw1.jpg http://img248.imageshack.us/my.php?i...sc00929qt9.jpg bij voorbaat dank! Laatst gewijzigd door King1987; 08-12-08 om 23:10. Reden: De linken geactiveerd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand? Ik word echt zo gek van dat ding!
|
|
|||
|
|||
afdoen en opnieuw doen lijkt me het enige nuttige vrees ik
|
|
||||
|
||||
Als je zeker weet dat het geen water is dan is het een luchtbel (daar ga ik van uit) wat je kan doen is je bankpas of creditcard pakken en dan die luchtbel weg proberen te vegen zeg maar...
Succes |
|
|||
|
|||
Nou jongens, het is gelukt! Ik heb een tissue gepakt, deze tussen de touchscreen en de case gezet en zo de case erop gezet zodat al het ''water'' weggaat. Vervolgens case uit elkaar gehaald, doekje eraf gehaald en de case zo snel mogelijk erop gezet en nu ziet hij er perfect uit! THnx
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm.. | Tijsvdw | Archief | 3 | 11-07-10 15:14 |
Iphone scherm lijkt niet meer te werken | nxken | iPhone algemeen | 7 | 02-01-10 12:30 |
iPod Touch 1gen water onder scherm regen | kai824 | iPhone algemeen | 0 | 10-06-09 17:49 |
Water en zeep onder het scherm | Drinkyoghurt | iPhone algemeen | 1 | 15-07-08 01:18 |
|
|