iPhone 2G Probleem met slider bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 2G als ik gebeld wordt dan wil ik opnemen maar dan werkt de slider van opnemen niet af en toe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 2G Probleem met slider bellen
Hallo,
Ik heb een iPhone 2G als ik gebeld wordt dan wil ik opnemen maar dan werkt de slider van opnemen niet af en toe werkt hij maar meestal niet. Waardoor ik vaak me oproep mis en terug moet bellen. Weet iemand hoe dit kan en hoe dit opgelost kan worden? Mvg Joris, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
een keertje resetten misschien? Ik weet het niet hoor..
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk de bekende dead strip, zie ook zoekfunctie
|
|
|||
|
|||
gewoon enkele keren op de home buttom drukken
en dan lukt het normaal gezien wel, heb dit probleem soms ook |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone4 probleem met bellen | arnold1966 | iPhone algemeen | 5 | 29-10-10 21:30 |
iPhone 'hangt' op het scherm met de slider. | WieerterMenke | iPhone algemeen | 2 | 11-09-10 18:14 |
Volume wijzigen met slider laat applicatie crashen | Dannybevers | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 11-08-10 22:53 |
probleem met bellen via de oortjes | yvonka | iPhone algemeen | 4 | 11-08-10 18:06 |
[probleem]Geluid van speaker met bellen. (handsfree modus) | Groovejunk | iPhone algemeen | 5 | 03-03-09 12:53 |
|
|