KAn geen toegangscode invullen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) HAllo Allemaal, Ik krijg het scherm waar ik mijn 4 cijferige code kan invullen maar daar kon ik niets typen. Ik kan wel gebeld worden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
KAn geen toegangscode invullen
HAllo Allemaal,
Ik krijg het scherm waar ik mijn 4 cijferige code kan invullen maar daar kon ik niets typen. Ik kan wel gebeld worden maar niet zelf bellen daar ik de code niet kan invullen. wie kan mij helpen HAns |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mag/kan je niks invullen of weet je de code gewoonweg niet meer? Probeer anders eens 4x 0, dus 0000
|
|||
|
|||
Ik kan niets meer invullen
Hans |
|
||||
|
||||
Hebben we het over de Pin Code of een codeslot?
|
|
|||
|
|||
het is het codeslot
|
|
|||
|
|||
bel apple?
|
|
|||
|
|||
heel slim maar ......... had ik al gezegd dat ik niet kan bellen
|
|
||||
|
||||
Misschien helpt een harde reset? Home- en aan/uit-knop samen 10 seconden ingedrukt houden.
|
|||
|
|||
Reageert het touchscreen uberhaupt nog wel? Je kan zoals al is gezegd een restart proberen, als dat niet helpt een restore.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: iphone kan geen verbinding met itunes maken door toegangscode | seyour | Unlock | 1 | 18-02-11 22:18 |
Kan me iphone niet activeren, zit een toegangscode op | Quirijnm | iPhone algemeen | 0 | 14-10-10 19:51 |
Wel of geen APN invullen? | Mac-i | iPad algemeen | 11 | 29-07-10 13:17 |
toegangscode vergeten, kan niks meer doen, wat nu? | chanell | Archief | 1 | 06-12-09 14:23 |
iPhone 3G: Toegangscode Kwijt, wat kan ik doen? HELP!! ( iPhone 3G 3.0) | Burak61 | Unlock | 4 | 18-07-09 13:18 |
|
|