Toegangscode Kwijt, wat kan ik doen? HELP!! ( iPhone 3G 3.0) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een iPhone 3G 3.0 ge-jailbreakt (door een vriend van mij).. hij werkt perfect en al maar ben mijn toegangscode kwijt (de 4 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toegangscode Kwijt, wat kan ik doen? HELP!! ( iPhone 3G 3.0)
Hallo, ik heb een iPhone 3G 3.0 ge-jailbreakt (door een vriend van mij)..
hij werkt perfect en al maar ben mijn toegangscode kwijt (de 4 cijfers.. NIET PINCODE!) ik heb al een paar berichten gelezen op de forum maar wat ik NIET wil is hem ''Herstellen''.. dan moet ik hem opnieuw jailbreaken en me vriend is op vakantie zelf kan ik het ook niet.. is er geen andere oplossing? HELP! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je de toegangscode ooit gewijzigd ? Zo nee dan is het de standaard code 0000.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kwijt, wat kan ik nu doen? | Florine v Cornbach Dorens | iPhone algemeen | 3 | 03-08-10 08:56 |
Gejailbreakt, Wat nu? Wat kan ik allemaal doen? | umiyz | Jailbreak apps en thema's | 1 | 03-05-10 16:21 |
Nieuw iPhone abonnement afgesloten, wat kan ik het beste doen? | Mathijs3GS | iPhone algemeen | 22 | 20-04-10 16:57 |
toegangscode vergeten, kan niks meer doen, wat nu? | chanell | Archief | 1 | 06-12-09 14:23 |
Iphone 3G toegangscode kwijt !? | iphone Frank | Archief | 12 | 15-11-08 16:51 |
|
|