Gejailbreakt, Wat nu? Wat kan ik allemaal doen? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede dag, Ik heb vandaag voor het eerst mijn iPhone 3GS 16GB gejailbreakt. Maar de vraag is: Wat kan ik nu allemaal doen? Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gejailbreakt, Wat nu? Wat kan ik allemaal doen?
Goede dag,
Ik heb vandaag voor het eerst mijn iPhone 3GS 16GB gejailbreakt. Maar de vraag is: Wat kan ik nu allemaal doen? Ik heb geruchten gehoord dat ik bijv youtube in uitstekende kwaliteit zonder Wi-Fi kan bekijken, kan dit echt? Zo ja, hoe? Kan ik nu ook 2 programma's achter elkaar gebruiken, zoals een switch screen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Er staat al een hoop over wat je met een jailbreak kunt doen, geschreven op het forum. Bekijk bijvoorbeeld eens de Cydia sectie.. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat kan allemaal niet meer na een jailbreak? | ccc1988 | Jailbreak | 5 | 17-10-10 21:41 |
iPhone: Wat moet ik allemaal doen voor de JAILBREAK | Dutchboy | Jailbreak | 1 | 11-05-10 20:45 |
Kan ik ook zien wat ik allemaal heb gekocht? | zwiggelbig | iPhone Apps | 4 | 11-10-09 16:44 |
Wat moet ik allemaal doen voor ik mijn iPhone inlever? | XIII | iPhone algemeen | 4 | 28-08-09 00:24 |
Busabonnement, wat kan ik er allemaal mee? | Amp. | Chat en geruchten | 23 | 23-08-08 02:18 |
|
|