Kan ik ook zien wat ik allemaal heb gekocht? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik ben al mijn iphone applicaties kwijt door een restore. Nu had ik wel een reserverkopie en een backup gemaakt alleen pakt hij niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan ik ook zien wat ik allemaal heb gekocht?
Hoi ik ben al mijn iphone applicaties kwijt door een restore. Nu had ik wel een reserverkopie en een backup gemaakt alleen pakt hij niet meer alle apps die ik er op had staan!
Nu vroeg ik me af of het ook mogelijk is om ergens te zien wat ik allemaal heb gekocht? Zodat ik het opnieuw kan zoeken.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als het goed is heb je ook allemaal mailtjes gekregen van Apple met daarin de aangekochte apps genoemd.
|
|||
|
|||
Ja klopt maar dat zijn er een heleboel Maar ja bedankt! Gelukkig verwijder ik mijn inbox nooit om dit soort redenen dus ik kan daar eventjes tussen kijken ja!
|
|
||||
|
||||
Je kunt het ook terugzien bij je account gegevens in iTunes.
|
||||
|
||||
of bij programma's in iTunes ?? (als je tenminste synchroniseert)
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat kan allemaal niet meer na een jailbreak? | ccc1988 | Jailbreak | 5 | 17-10-10 21:41 |
Wat heb je allemaal nodig om je iphone netjes te houden? | MP3-junky | iPhone accessoires en onderdelen | 37 | 13-07-10 13:13 |
Gejailbreakt, Wat nu? Wat kan ik allemaal doen? | umiyz | Jailbreak apps en thema's | 1 | 03-05-10 16:21 |
Hoe of waar kan ik zien of ik een echte iphone 3gs heb gekocht? | bilal2307 | Archief | 11 | 18-08-09 10:29 |
Busabonnement, wat kan ik er allemaal mee? | Amp. | Chat en geruchten | 23 | 23-08-08 02:18 |
|
|