tip: ooTunes Radio discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) las via twitter opeens over een app waar ik nog nooit van gehoord had: ootunes radio 2.5. als gebruiker van wunderradio ben ik daarom direct ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
tip: ooTunes Radio
las via twitter opeens over een app waar ik nog nooit van gehoord had: ootunes radio 2.5.
als gebruiker van wunderradio ben ik daarom direct eens de us appstore gaan bezoeken of er meer te lezen was over ootunes radio. ik was werkelijk aangenaam verrast om te zien hoe lovend de recensies waren. hier is meer info: ooTunes Media Server Home ooTunes Radio App for iPhone and iPod Touch - Radio (and much more) anywhere you go! iTunes Store! heb de app gekocht en ik moet zeggen voor de internet radio liefhebber is het smullen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb hem er zojuist opgezet en moet zeggen....impressive, gebruikte eigenlijk altijd Tuner maar de keuze in ooTunes Radio is vele malen uitgebreider.
Ga er morgen op mijn werk eens uitgebreid mee aan de slag Bedankt voor de tip
|
||||
|
||||
Tja tuner internet radio is al tijden niet meer geupdate. was wél een mooi icoontje
|
|
|||
|
|||
Relaxed. ETN.fm staat erbij! Mediaserver heb ik me nog niet in verdiept maar de radio app is all geslaagd. Ik wist niet dat dit mogelijk was .
Thanks voor de tip mhoutman! Laatst gewijzigd door VonZescao; 11-10-09 om 04:32. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: [TIP] Voor het updaten naar OS 4.0 [TIP] | Raikonen1 | iTunes | 10 | 10-04-10 18:11 |
|
|