//

[probleem]Geluid van speaker met bellen. (handsfree modus)

[probleem]Geluid van speaker met bellen. (handsfree modus) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik kijk al enige tijd rond hier op het forum en heb sinds 5 dagen een iPhone in huis. Prima apparaat, echter heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-02-09, 22:11
Groovejunk Groovejunk is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 8
Standaard [probleem]Geluid van speaker met bellen. (handsfree modus)

Hallo Allemaal,

Ik kijk al enige tijd rond hier op het forum en heb sinds 5 dagen een iPhone in huis. Prima apparaat, echter heb ik wel een (klein) probleem dat wel meer voorkomt zoals ik zag. Helaas heb ik mijn antwoord niet kunnen vinden met de zoekfunctie, dus vandaar dit topic.

Het probleem zit hem in de speaker die niet werkt als ik handsfree wil bellen. D.w.z. Ik bel naar mijn iPhone, neem op, druk vervolgens op 'speaker' en dat was het dan..geen geluid.

Zet ik de iPod functie aan, dan werkt de speaker wel. Doe ik de koptelefoon in tijdens de iPod functie, dan werkt het ook.

Het werkt NIET als ik gebeld wordt en ik heb de oordopjes in.

Dit geldt ook voor mijn Becker Navi / carkit. Mensen horen mij wel, maar ik hoor diegeen die mij belt niet. (Weer speakerfunctie dat weigert dus..)

Wat heb ik al gedaan :

* Soft reset van de Iphone.
* Hard reset van de iPhone.
* Restore van de Iphone.
* Jackplug meerdere malen in en uit de iPhone.

Mijn ideeen zijn een beetje op. Wie kan mij een zetje de juiste richting op geven? Ik gok dat het softwarematig is. Laatste firmware staat op de iPhone, hij is origineel unlocked en niet ge-jailbreaked.

Laatst gewijzigd door Groovejunk; 23-02-09 om 10:13.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-02-09, 22:45
explorer1 explorer1 is offline
• iOS 2.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 4
Standaard

Mischien een overbodige opmerking, maar heb je de knopjes (volume) aan de linkerkant al geprobeerdt?
  #3  
Oud 23-02-09, 08:06
Groovejunk Groovejunk is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 8
Standaard

Jazeker, die heb ik al geprobeerd. Ik heb ook de koptelefoon al meerdere malen in de iPhone gedaan en er weer uitgehaald. Uiteraard zonder resultaat.

Edit: Vandaag contact gehad met de desbetreffende shop en een RMA aangemaakt. De telefoon gaat terug. 5 Dagen en dan al niet werken is wel wat erg snel. Ze zorgen maar dat ik een nieuwe krijg die wél werkt.

To be continued..

Laatst gewijzigd door King1987; 23-02-09 om 15:32. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #4  
Oud 03-03-09, 11:29
smacdab smacdab is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groovejunk Bekijk bericht
Jazeker, die heb ik al geprobeerd. Ik heb ook de koptelefoon al meerdere malen in de iPhone gedaan en er weer uitgehaald. Uiteraard zonder resultaat.

Edit: Vandaag contact gehad met de desbetreffende shop en een RMA aangemaakt. De telefoon gaat terug. 5 Dagen en dan al niet werken is wel wat erg snel. Ze zorgen maar dat ik een nieuwe krijg die wél werkt.

To be continued..
al iets gehoord? Hier hetzelfde euvel. Ben alle instellingen al doorgelopen. Het is gekomen nadat ik de oordopjes gebruikt had.
  #5  
Oud 03-03-09, 11:37
Groovejunk Groovejunk is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 8
Standaard

Doe je stekker van je oordopjes er even een paar keer in en weer uit. Dat wil weleens helpen. Bij mij hielp dat ook niet.

Heb overigens nog niks gehoord. Toestel is naar reparatiecentrum gestuurd. Ben benieuwd. 4 dagen oud toestel wat al niet functioneerd. Ben ik niet gewend van Apple zulke fratsen.
  #6  
Oud 03-03-09, 11:53
smacdab smacdab is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groovejunk Bekijk bericht
Doe je stekker van je oordopjes er even een paar keer in en weer uit. Dat wil weleens helpen. Bij mij hielp dat ook niet.

Heb overigens nog niks gehoord. Toestel is naar reparatiecentrum gestuurd. Ben benieuwd. 4 dagen oud toestel wat al niet functioneerd. Ben ik niet gewend van Apple zulke fratsen.
werk je al lang met apple?
kijk maar eens op nl.comp.sys.mac

ik had de posting verstuurd en inderdaad na 5 min. bellen met de dopjes doet ie het weer.

was bang dat het kwam door de valpartij; barstjes in het glas 2x2 cm rechtsboven Toestel is bijna 1 jaar oud en wil de 3 jaren halen......
glas rep. kost geloof ik €160
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen geluid met speaker, wel met koptelefoon. (3Gs 3.1.2) Gadgetdude iPhone algemeen 18 01-09-14 19:26
Geen geluid op speaker en via oordopjes tijdens bellen lluuk iPhone algemeen 3 28-03-09 15:18
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom ross iPhone Navigatie 3 09-10-08 22:33
helderheid van de speaker tijdens bellen mamutskywalker iPhone algemeen 19 27-05-08 15:41
iphone trilt uit zich zelf, handsfree speaker doet het niet etc. etc. vy_k Unlock [archief] 7 08-03-08 13:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:13.