//

Nu kopen of wachten?

Nu kopen of wachten? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik zit met een groot dilemma. Ik ben verslaafd aan de Iphone, maar ik heb er zelf geen... Na lang zeuren mag ik nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-03-09, 20:23
Ben and Timmies Ben and Timmies is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard Nu kopen of wachten?

Hoi!

Ik zit met een groot dilemma. Ik ben verslaafd aan de Iphone, maar ik heb er zelf geen... Na lang zeuren mag ik nu eindelijk een iphone, maar nu heb ik een ander dilemma;

Ongeveer alle Buyersguides op het internet zeggen dat er binnenkort hardware updates komen voor de iphone. Geruchten over videochat enzo zijn interessant, maar is dat het wachten waard?

Wat vinden jullie? Wachten tot een mogelijke update in Juli of er nu een scoren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-03-09, 20:29
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Tja ik kon me ook ondanks de geruchten niet meer inhouden dus ik zou zeggen kopen kopen kopen
  #3  
Oud 02-03-09, 23:54
Ben and Timmies Ben and Timmies is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard

Tsjah, ik kan me ook niet meer inhouden. Maar ik denk dat ik toch maar op de update wacht. Videochat lijkt me wel heel tof.
  #4  
Oud 03-03-09, 00:37
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Videochat?De vraag is,gaat dat goed werken,zuipt dat veel,is dat betaalbaar ook?

Is dat ook nodig videochat?Ik begin oud te worden,tzal daar wel aanliggen,moet zien datk hier nog mee ben mee den tijd ;-).
  #5  
Oud 03-03-09, 12:45
CharlieCharlo CharlieCharlo is offline
• iOS 7.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: België
Berichten: 75
Standaard

Hoi!

Volgende week is het mijn verjaardag en ik sta op het punt om een Iphone 3G te kopen. Nu heb ik wat zitten surfen en merk ik dat er toch redelijk veel mensen niet heel positief zijn over de Iphone. Is er dan een beter toestel? Ik droom echt van de Iphone maar weet niet hoe het werkt en weet niet of het wel 525euro waard is....
Zijn jullie er blij mee?
Alvast bedankt
CharlieCharlo
  #6  
Oud 03-03-09, 13:16
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CharlieCharlo Bekijk bericht
Hoi!

Volgende week is het mijn verjaardag en ik sta op het punt om een Iphone 3G te kopen. Nu heb ik wat zitten surfen en merk ik dat er toch redelijk veel mensen niet heel positief zijn over de Iphone. Is er dan een beter toestel? Ik droom echt van de Iphone maar weet niet hoe het werkt en weet niet of het wel 525euro waard is....
Zijn jullie er blij mee?
Alvast bedankt
CharlieCharlo
Ondanks de ongemakken die sommige iPhones met zich meebrengen, zoals fabrikagefouten en de koppigheid van Apple om bepaalde functies geblokkeerd te laten ga je in no time je toestel zo gewoon zijn en zit je er meer op te tokkelen dan je in eerste instantie gedacht zou hebben. Ik dacht ook eerst een leuke GSM te hebben, maar als mijn vrouw de PC in beslag heeft zit ik met de iPhone op internet, speel ik online games, kijk ik of er interessante applicaties uitgekomen zijn, ... Het ding wordt daadwerkelijk meer gebruikt dan mijn voorgaande GSM, die overigens ook kon internetten, MP3 muziek kon spelen, foto's kon nemen, ...
Dus ja, iedereen die wel eens over de iPhone klaagt zal je vertellen dat het zijn geld wel waard is en irriteer je je over de koppigheid van Apple en de weinige functies dat het toestel bied, dan jailbreak je hem en de mogelijkheden zijn bijna oneindig.
  #7  
Oud 03-03-09, 13:24
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CharlieCharlo Bekijk bericht
Hoi!

Volgende week is het mijn verjaardag en ik sta op het punt om een Iphone 3G te kopen. Nu heb ik wat zitten surfen en merk ik dat er toch redelijk veel mensen niet heel positief zijn over de Iphone. Is er dan een beter toestel? Ik droom echt van de Iphone maar weet niet hoe het werkt en weet niet of het wel 525euro waard is....
Zijn jullie er blij mee?
Alvast bedankt
CharlieCharlo
Laat je niets wijsmaken door een aantal randdebielen.
Het enige wat je moet onthouden is dat de iphone geen zakencomputer is en daarmee bedoel ik uiteraard niet voor zakenmensen,die zijn beter af met een denk ik htc touch of blackberry ofzo.

De iphone is qua touchscreen het beste toestel op de markt maar er beginnen meer en meer andere merken op te komen die natuurlijk afkijken van de iphone en willen concurreren met apple(iphone) en dan ook eentje uitbrengen met een evengoeie touchscreen en nog aantal extra's maar deze 2gsm's waar ik weet van heb kosten ook iets over de 600 euro.

Met een goed touchscreen bedoel ik dat alles vlot en snel gaat als je het aantikt of wil scrollen.Ik heb bv eens een LG gekocht mee touch en dat was geen vetten.

Wat wil je dan met de iphone doen?

Een nieuwe kopen heb je natuurlijk garantie enz....Maar ik heb de mijne bv van iemand in belgie gekocht die het toestel zelf in belgie had gekocht,8tal maanden oud met garantie factuur en der mankeert helemaal nietske aan en ik heb 390 euro betaald.Das toch meteen 135 euro minder.
Dusja,in feite als je het aan durft zoals vele mensen om een 2de hands van iemand af te komen kan je onder de 400 euro gaan voor eentje van 8gb en met wat geluk zelfs 16gb.
Wel laten testen eerst,zorgen er nog garantie op is en best eentje kopen die in je eigen land is aangekocht al moet ik zeggen ik een oude iphone nog liggen heb die ik van iemand heb gekocht die deze gekraakt heeft(kwam van amerika) en geen probleem mee gehad maar toch,toch liever terug in eigen land houden,als er dan eens wat zou aan mankeren.

Ik vind voor mensen zoals mij die gewoon surfen,smsen en bellen en wat muziek en films opzetten een supertoestelleke.Vind het zeer leuk en makkelijke bediening en zalige touchscreen.Uiteraard moet je er wel zorg voor dragen voor zo'n ding.

Rekening houden een smske sturen met touchscreen wel zo snel niet zal gaan als met gewone knoppen van bv een nokia ofzo maar tis wel leuker om mee de iphone een bericht te typen vind ik maar das een persoonlijke mening alweer.

En zoals runaque hier heeft gezegd,wil je meer functies en noem maar op;jailbreaken en klaar is kees al laat ik dit altijd door iemand doen,altijd schrik om wat te mispeuteren.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 03-03-09 om 13:27.
Reageren

Labels
kopen wachten buyersguide



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kopen, wachten op 4g? MrBirdsong Archief 2 25-02-10 12:18
Nu een iphone kopen of wachten op de 3G dedafmonteur Archief 3 06-05-08 12:23
Kopen of wachten wouter_touw Koopinformatie Nederland 4 27-03-08 23:43
Wachten of nu kopen? Spierings Koopinformatie Nederland 2 13-03-08 19:31
iphone 1.1.3 nu kopen of wachten? markb Koopinformatie Nederland 19 20-01-08 13:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:21.