Kopen of wachten discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik zit met een probleem. Ik las op internet dat er misschien een iPhone met 3g en gps gaat uitkomen. Ik stond op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kopen of wachten
Beste forumleden,
Ik zit met een probleem. Ik las op internet dat er misschien een iPhone met 3g en gps gaat uitkomen. Ik stond op het punt om er morgen een te gaan bestellen... Wat raden jullie mij aan? Wachten tot de iPhone uit gaat komen, of gewoon de huidige iPhone bestellen. Alvast bedankt. Groetjes, Wouter Touw |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat is wijsheid, dat de iphone G3 komt dat is zeker maar wanneer is niet zeker kan morgen zijn maar het kan ook nog 4 maanden duren.
Ik zou hem gewoon bestellen. |
|
|||
|
|||
Idd..gewoon bestellen ja
|
|
||||
|
||||
maar dat van die gps zal wel niet waar zijn zeker
zou wel g**l zijn |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen, wachten op 4g? | MrBirdsong | Archief | 2 | 25-02-10 12:18 |
Nu kopen of wachten? | Ben and Timmies | iPhone algemeen | 6 | 03-03-09 13:24 |
Nu een iphone kopen of wachten op de 3G | dedafmonteur | Archief | 3 | 06-05-08 12:23 |
Wachten of nu kopen? | Spierings | Koopinformatie Nederland | 2 | 13-03-08 19:31 |
iphone 1.1.3 nu kopen of wachten? | markb | Koopinformatie Nederland | 19 | 20-01-08 13:15 |
|
|