Wachten of nu kopen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iPhone aangeboden gekregen, en ik twijfel of ik hem nu zal kopen of straks als hij echt in nederland uit is. ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wachten of nu kopen?
ik heb een iPhone aangeboden gekregen,
en ik twijfel of ik hem nu zal kopen of straks als hij echt in nederland uit is. ik hoor allemaal verschillende dingen over wachten tot 3G er is of wachten tot de update voor nederland er is "1.1.5" wachten tot er Java op zit.. en als ik hem unlock kan ik dan gewoon op internet, ik weet eerlijk gezegt niet alle nadelen van de iphone en het unlocken. ik zou een paar argumenten willen horen waarom ik hem wel of waarom ik hem nu niet zou kopen. alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er is een topic gaande waar PRECIES hetzelfde in gevraagd wordt.
Dit topic staat zelfs op de eerste pagina in dit subforum dus dat had je op zich makkelijk kunnen vinden https://forum.iculture.nl/f41/i...eds-kopen.html |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen, wachten op 4g? | MrBirdsong | Archief | 2 | 25-02-10 12:18 |
Nu kopen of wachten? | Ben and Timmies | iPhone algemeen | 6 | 03-03-09 13:24 |
Nu een iphone kopen of wachten op de 3G | dedafmonteur | Archief | 3 | 06-05-08 12:23 |
Kopen of wachten | wouter_touw | Koopinformatie Nederland | 4 | 27-03-08 23:43 |
iphone 1.1.3 nu kopen of wachten? | markb | Koopinformatie Nederland | 19 | 20-01-08 13:15 |
|
|