TIP: 8GB refurbished nu te koop!! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zat te kijken op de apple site eerst waren er af en toe 4GB refurbished te koop. maar vandaag stond de 8GB erbij voor $349 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
TIP: 8GB refurbished nu te koop!!
Zat te kijken op de apple site eerst waren er af en toe 4GB refurbished te koop.
maar vandaag stond de 8GB erbij voor $349 volg de link: The Apple Store (U.S.) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
net bericht gekregen "you iPhone is coming"
nu weet ik uit ervaring dat dit nog niks wil zeggen maar ik heb nog nooit zo snel na een bestelling dit bericht gehad |
|
|||
|
|||
Deftig,
Maar hoe kan je die bestellen? Want heb geen adres in de USA (of ken ook niemand)... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Jochem heeft gelijk als je geen US adres hebt lukt het niet.
Ik heb ze naar mijn MyUS account laten sturen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het gewoon via een zakencollega van men vader gedaan, die woont in Boston. En een andere collega heeft hem weer voor me meegenomen^^
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En ze zijn verstuurd
|
|
|||
|
|||
Wet je met welke ze verstuurd worden ?
FEDEX,USPS ? |
|
|||
|
|||
fedex 2 day shipping gedaan. waarschijnlijk maandag in florida denk donderdag in nederland.
|
|
|||
|
|||
Ok doe je het wel via MYUS ?
|
|
|||
|
|||
hij zegt florida, dus het zal wel via myus gaan. Vreemd dat ie van mij telkens wo
rd geannuleerd! :S |
|
|||
|
|||
had je ook refurbished besteld? ik denk dat het daar ook wel eens aan kan liggen dat ze bij refurbished niet zo moeilijk over doen.
en idd het is MYUS |
|
||||
|
||||
Kan je zo'n refurbished ook in de winkel (in de USA) kopen of alleen online??
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ze zijn niet altijd beschikbaar in de Apple store en als ze er zijn moet je supersnel zijn...de meeste kans maak je rond 11 uur 's morgens (onze tijd)...
|
|
||||
|
||||
Zonet gekeken...ze zijn weer beschikbaar...349 USD ofte 240 EURO ... nice price !
|
|
|||
|
|||
wat wil refurbished zeggen dan? Gaan die uit het assortiment?
|
|
|||
|
|||
Nee dit zijn telefoons die zijn terugekomen bij apple. Nadat de klacht of defect is opgelost worden ze weer als refurbished verkocht. Dit betekend dat er een nieuwe behuizing omheen zit en dat alle accessoires (indien nodig) zijn vervangen. Eigenlijk is de telefoon weer nieuw
P.S. de mijne zijn ondertussen onderweg naar NL |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TIP: Koop hier nu je iPad | gserban | iPad algemeen | 12 | 09-03-10 14:20 |
TIP: koop wit in België | Olafski | Koopinformatie België | 4 | 20-07-09 16:00 |
Tip: koop geen 16GB iPhone voor 360 euro | iCulture | Koopinformatie Nederland | 17 | 08-04-08 21:53 |
|
|