Free SDK discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zou graag eens iets gaan proberen met het ontwikkelen van iPhone/iPod applicaties. Maar daar moet je meteen 99 euro voor betalen.. Is er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Free SDK
Hallo,
Ik zou graag eens iets gaan proberen met het ontwikkelen van iPhone/iPod applicaties. Maar daar moet je meteen 99 euro voor betalen.. Is er een manier (zoals een trial o.i.d.) om dit gratis te bekijken. Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je kunt gewoon de sdk downloaden zonder te betalen. Wel even een accountje registreren.
Je kunt zonder te betalen alleen niets submitten naar de appstore, en debuggen op een device is ook niet mogelijk.
|
|||
|
|||
Nee; je moet 99€ betalen voor te releasen.
Je kan je app via iTunes uploaden (denk ik) [s]Probeer even de Windows SDK.[/s] Je bent op mac, mijn fout. Je kan het gewoon downloaden. |
|
|||
|
|||
Het downloaden van de SDK is inderdaad gewoon gratis, je betaald voor deelname aan het developers program, wat overigens 79 euro kost, geen 99. Het uploaden van iPhone apps gaat via de website iTunes Connect.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Emoji free | lotusdiver | iPhone algemeen | 2 | 24-06-10 12:49 |
free, gratis! | Eendje | Archief | 2 | 23-09-08 00:44 |
Free Wi-Fi | Eduard | Wi-Fi | 48 | 02-01-08 14:45 |
|
|