app maken die een sms verstuurd naar een bepaald nr discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand of je een app kan maken waarin één van de functies is dat hij een bepaald woord naar een vooraf bepaald sms nummer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
app maken die een sms verstuurd naar een bepaald nr
weet iemand of je een app kan maken waarin één van de functies is dat hij een bepaald woord naar een vooraf bepaald sms nummer stuurt? is dat mogelijk, of verbied Apple dit?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is het een scheldwoord, of 18+?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als het SMS GAGA AAN naar 4343 ofzo is zal het sowieso niet mogen, of Apple het nou toelaat of niet
Dus ik denk dat je sowieso weinig kans maakt qua richtlijnen dat het kan. Jailbreaked dan weer wel natuurlijk |
|
|||
|
|||
ik heb ondertussen gevonden dat je nooit direct een bericht kan plaatsen in de SMS applicatie...
|
|
|||
|
|||
Gelukkig maar, dat leek me ook echt te gek voor woorden en reden tot klagen bij de OPTA ofzo.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
applicatie maken die een site opent | TakenBoxershort | iPhone Apps | 2 | 30-06-10 19:27 |
Iemand die een webapp met mij (en andere?) wil maken? | psp2000sam | iPhone Apps | 24 | 15-01-10 09:17 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
één bepaald gesprek wissen | thunder212121 | iPhone algemeen | 3 | 18-11-08 18:48 |
|
|