voicemail...maar dan anders discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik ben op zoek naar een soort voicemail app. Ik wil een app die mits ingeschakeld de telefoon beantwoord. Doordat de berichten dan direct ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
voicemail...maar dan anders
Hey,
Ik ben op zoek naar een soort voicemail app. Ik wil een app die mits ingeschakeld de telefoon beantwoord. Doordat de berichten dan direct op de iPhone staan kun je deze benaderen als visual voicemail. Bestaat zoiets? Of heeft iemand zin zoiets te maken Groetjes, Marc |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Denk niet dat die er is of gaat komen omdat het technisch niet mogelijk is de "andere kant" van een gesprek op te nemen. Daarom zijn er ook geen apps om telefoongesprekken op te nemen.
|
|
||||
|
||||
kan alleen als je het telefoonsignaal weet te onderscheppen, maar dat gaat je niet lukken
|
|
|||
|
|||
oke, das helder, thnx.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Profielfoto hyve-app anders dan pc | frank86 | iPhone Apps | 6 | 27-01-11 20:12 |
Opladen via USB anders dan stopcontact | peusens | iPhone algemeen | 1 | 13-05-10 13:49 |
SDK 3.1.3 anders dan anders? | Hamertej | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 04-02-10 17:59 |
Welke site verkoopt anders dan T-Mobile? | LeNick | Overige providers Nederland | 9 | 28-04-09 20:08 |
(GPS) locatie doorsturen (zoals locate me maar dan anders) | kris | Jailbreak apps en thema's | 6 | 14-02-08 17:54 |
|
|