Wordpress applicatie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zojuist een wordpress applicatie geinstalleerd op m'n iPhone 3G 16GB: Link: KLIK Dit heb ik dus geinstalleerd. Voer ik mijn gegevens in: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wordpress applicatie
Hallo,
Ik heb zojuist een wordpress applicatie geinstalleerd op m'n iPhone 3G 16GB: Link: KLIK Dit heb ik dus geinstalleerd. Voer ik mijn gegevens in: Blog url: tty-designs.com Username: admin Password: ********* Dan op save dan komt er te staan: "Communication error" Operation could not be completed. (NSXMLParserErrorDomain error 5.) Iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Moet je niet 'tty-designs.com/wp-admin/' invullen, dus de locatie van de admin?
|
|||
|
|||
Citaat:
We could not find the XML-RPC service for your blog. Please check your network connection and try again. If the problem persist...... Iemand toevallig nog een oplossing? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
vandaag gedownload & komt van iphone.wordpress.org
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb toevallig ook wordpress gedownload (nieuwste versie) ik zou het ook niet weten waarom ger niet werkt.. Misschien omdat ik mijn eigen theme heb gemaakt?
|
|
||||
|
||||
Inloggen op je WP-Admin (Dashboard) > Settings > Writing > "Enable the WordPress, Movable Type, MetaWeblog and Blogger XML-RPC publishing protocols." (vinkje zetten)
|
|
|||
|
|||
dit heb ik zojuist gedaan.
Geen reactie (zelfde fout als eerst) is het mogelijk dat ik een soort include in m'n theme ben vergeten te zetten? Aangezien ik de theme zelf heb gemaakt? |
|
||||
|
||||
Nee, je theme is prima. Welke waarde heb je nu staan voor 'Blog URL'? Dit moet voor jou 'www.tty-design.com' zijn. Daarna je WordPress-gebruikersnaam en -wachtwoord. That's all.
|
|
|||
|
|||
@ iphoneclub.nl dit heb ik geprobeerd nog dezelfde fout: parse domain error 5
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geen reactie terug die zal ik denk niet krijgen ook
Ik zal as vrijdag het eens op een ander domein proberen. |
|
||||
|
||||
Iblogger werkt ook, maar is wel betalend. Heb deze aangeschaft en je kan op meerdere sites bloggen. Heel goed.
|
|
|||
|
|||
Ja, maar heb geen creditcard ben pas 15 en ik heb me aangemeld bij us iTunes.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto plaatsen wordpress blog | Sabaai | iPad algemeen | 8 | 19-09-10 11:23 |
Ipad vs. Wordpress | daanski | iPad algemeen | 3 | 31-05-10 23:39 |
Wordpress 1.2 is live | BruceSV | iPhone Apps | 6 | 02-04-09 01:05 |
|
|