iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Probleem apple store: identiteit niet geaccepteerd (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/22411-probleem-apple-store-identiteit-niet-geaccepteerd.html)

Timmeh_ 19-01-09 20:55

Lijkt wel of je iPhone niet geactiveerd is, maar dat zal toch wel niet?:p

Destiny 19-01-09 21:01

Discussies samengevoegd.

lesly 20-01-09 12:56

Heeft er nou iemand een oplossing voor dit probleem? Iedereen kan wel zeggen dat ie hetzelfde probleem heeft, maar dat lost nix op:confused:

rickvdael 10-02-09 22:52

Ik heb een vriend, die sinds een paar dagen een 3g 16GB heeft. Hij heeft op de aanschaf dag een apple account aangemaakt, waar hij na een uur het wachtwoord weer van was vergeten. Dit is echter weer aangepast, maar als hij in de app store (gratis) aplicaties wilt downloaden, en hij logt in met zijn ingestelde gebruikersnaam en wachtwoord, dan verschijnt er wel een (half donker) icoontje, maar hij laadt niet, waarna hij aangeeft dat er een of verkeerde gebruikersnaam/wachtwoord is gebruikt, alhoewel dit na meerdere malen controlen toch echt correct is. Heeft iemand de oplossing...????

stijnvanoijen 11-02-09 10:28

Foutmelding bij het downloaden van APPS
 
Ik heb een probleem met het inloggen.

Wanneer ik een APP wil downen gaf hij aan mijn wachtwoord niet te kennen. Daarna had ik in Itunes mijn gegevens veranderd.

Nu zegt hij dat mijn account niet wordt geaccepteerd door Itunes... wat nu???

Bordyl 11-02-09 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rickvdael (Bericht 255445)
Ik heb een vriend, die sinds een paar dagen een 3g 16GB heeft. Hij heeft op de aanschaf dag een apple account aangemaakt, waar hij na een uur het wachtwoord weer van was vergeten. Dit is echter weer aangepast, maar als hij in de app store (gratis) aplicaties wilt downloaden, en hij logt in met zijn ingestelde gebruikersnaam en wachtwoord, dan verschijnt er wel een (half donker) icoontje, maar hij laadt niet, waarna hij aangeeft dat er een of verkeerde gebruikersnaam/wachtwoord is gebruikt, alhoewel dit na meerdere malen controlen toch echt correct is. Heeft iemand de oplossing...????

Blijf zoeken achter het eerste wachtwoord, gebruik daarvoor woorden die je ook in andere accounts gebruikt. Als dat nog niet lukt, zou ik al lang een nieuw account hebben aangemaakt. Indien men je zegt dat dat niet gaat met hetzelfde emailadres, is er denk ik wel de mogelijkheid het oude account helemaal te verwijderen.

Dit kan hard zijn, maar als ie echt iets op de phone wilt zetten, zal hij er :)wel iets voor moeten over hebben.

Kan je wel iets kopen/installeren via iTunes op de PC? Anders zal je het zo moeten doen... Of nogmaals je gegevens veranderen, of gewoon een nieuw account aanmaken EN het oude verwijderen.

sossienl 11-02-09 16:34

Sync de iPhone ook even met iTunes...

sossienl 11-02-09 16:37

//Samengevoegd

smash-on 07-05-09 23:12

Problemen met App Store
 
Ik heb ook het zelfde probleem! Maar m'n App Store is nu ook in het Italiaans o.d. Ik heb de iPhone al 4 maal hersteld maar werkt niet! Ik ga morgen maar naar T-mobile toe. Die zorgen er maar voor dat ik weer in de App Store kan komen. Ik baal er echt van. Weet misschien iemand wel iets van de Italiaanse taal af die in een keer verschijnt? Het wordt een beetje een drama telefoon nu ik hem echt goed ken.


Alvast bedankt.

smash-on 07-05-09 23:28

Oplossing probleem App Store
 
Ik heb een oplossing gevonden om je telefoon weer te vullen met App's.

Sluit je iPhone/iPod Touch aan op je Mac/PC.
Open iTunes. Zorg dat iTunes je telefoon/iPod ziet.
Ga dan naar iTunes Store. Klik rechtsbovenin op" login"
Log dan in met je Apple ID en Wachtwoord. Ik kreeg een melding dat
ik niet in de goede winkel zat en dat ik wanneer ik op OK klikte ik naar de NL winkel ging. Ik heb trouwens ook m'n ID gewijzigd en het wachtwoord opnieuw opgegeven! Daarna heb ik het opnieuw geprobeerd en werkte het hele zaakje!:D:) Veel succes en als je vragen hebt mag je mij mailen op jordy(at)smash-on(dot)com.


Gr, Jordy


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:26.