iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   BeejiveIM (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/22738-beejiveim.html)

yingie 18-12-08 15:48

En een webcam wordt ook een beetje lastig:rolleyes: Maar verder vind ik BeeJive een topper en beter dan IM+ of Palringo. Ik heb vrijwel overal succes met inloggen en de app werkt erg intuïtief. Geen enkel minpuntje te ontdekken.

Stiruam 18-12-08 16:00

Het werkt no doubt about that maar ik mag Beejive echter niet bepaald... Het is zooo traag en laggy en loopt gewoon niet lekker... Verder wel zoiezo beter dan alle andere apps samen ^^

Greetz, Stiruam

Kluppergeest 18-12-08 16:58

Erg tevreden over deze App, werkt vrij goed. Toetsenbord heeft soms wat lag enzo, maar is normaal bij alle 'online apps' denk ik.

Heb Nimbuzz, IM + en BeejiveIM uitgetest, en BeejiveIM steekt er met kop & schouders toch wel bovenuit.

bruut 18-12-08 19:00

BeejiveIM werkt niet meer blijft maar laden.
 
Mijn beejiveIM werkt niet meer nu 3 keer opnieuw geinstaleerd maar werkt nog niet blijft maar laden en daarna stopt de app wie weet wat ik daar aan kan doen??

Amien 03-01-09 19:54

mooi programma .. maar loopt tegen het volgende aan

Als ik BeejiveIM sluit dan heb ik rechtsboven een icontje .. BeejiveIM blijft dus aan .. en dat is goed .. alleen na een x-aantal punten dan disconnect ie .. iemand einig idee hoe ik dit kan oplossing .. ik wil dus allways on zijn.

InternetRebel 03-01-09 20:49

Icoontje in de hoek? Kan je daar eens een screenshot van maken? Ik heb dat helemaal niet, ik hou 'm op de achtergrond open via backgrounder.

Rsport20 03-01-09 21:12

Als je terug gaat naar het Homescherm dan draaien er GEEN applicaties op de achtergrond. Beejive blijft wel online met je account, maar dat komt omdat de server van hun jouw MSN sessie overneemt. Zodra je weer Bejive opstart neem jij de sessie weer over. (dus je bent altijd online , max 24 uur op hun server)

Doormiddel van Push mail kan je dus een mailtje krijgen zodra iemand wat tegen je zegt op MSN. Bejive zal dan een Push mailtje naar je sturen.

Grz, Rsport20

Amien 04-01-09 09:27

ok .. wellicht dat dit ook een reden is dat het pakket relatief duur is. backgrounder werkt perfect .. icontje krijg ik alleen als er een bericht open staat. Smiley rechtsboven.

Over het push .. dan moet je email account toch zelf ook push ondersteunen? Ik kan wel vanaf Beejiv een push mail sturen naar gmail account .. maar dan duurt het toch nog 15 minuten voordat ie binnen is .. toch?

Gilliam 04-01-09 12:41

Ik heb zelf Nimbuzz en het werkt goed dus ik zie niet waarom ik 13 euro zou neerleggen voor zoiets...

Timmeh_ 04-01-09 14:53

Ik gebruik zelf Palringo en bevalt goed hoor! Heb ook Nimbuzz en IM+ getest, maar geen van beide bevielen..

Ik zit nog steeds te twijfelen of ik Beejive moet aanschaffen..
Misschien als ie wat goedkoper wordt?:p
Het sterkste punt van Beejive vindt ik dat je 24h online kunt blijven
(dus ff snel naar t volgende mp3tjes skippen en dan weer snel verder msnen:D)

Ik kan me ook iets herinderen van een gerucht dat Microsoft bezig is met een 'Windows Live" app, met MSN, Spaces, etc.. Iemand daar nog wat van gehoord?

Amien 04-01-09 15:16

ik start beejiv .. druk de home een paar seconden ingedrukt en ik krijg backgrounder: enabled

echter valt ie toch nog gewoon uit

Cgold 04-01-09 18:49

Ben ook erg blij met Beejive moet ik zeggen, stabiel, snel en ik vind het erg prettig om in landscape mode te kunnen typen, moet wel zeggen dat ik de Palringo-functie blijf missen waarbij je foto's kan maken en direct kan verzenden. Ik vind Palringo overigens zeker een goede tweede en daarom blijft 'ie ook nog in m'n iPhone staan...

NaZzZ 04-01-09 22:11

Ik gebruik zelf ook Palringo, hij bevalt wel.
Alleen 13 euro vind ik wel erg duur, terwijl alles gratis is.
Maar komt er iets van windows live dan, want daar ben ik wel weer erg in geintereseerd!

nibbit88 06-01-09 03:42

De update is er en heeft heel wat verbeteringen/toevoegingen met zich meegenomen.
File transfer en voice memo is leuk! Maar beter nog is dat alles veel sneller en vloeiender gaat!
Benieuwd wat er in de volgende update komt.

wb1987 06-01-09 14:57

bij mij werkt hij niet meer na update

tweeg 06-01-09 17:05

Welke versie zitten jullie nu dan ? (te zien bij about)

nibbit88 06-01-09 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tweeg (Bericht 240064)
Welke versie zitten jullie nu dan ? (te zien bij about)

Versie 2.0.0.9 en hij werkt prima.:)

xxMartenxx 22-02-09 16:32

BeejiveIM! kan niet meer inloggen
 
Zoals de kop al zegt ik kan me sinds vanochtend niet meer inloggen via BeejiveIM!

Ik kan me wel gewoon aanmelden op msn via de PC of met me iPhone via e-buddy maar BeejiveIM! werkt niet meer!?

Heb hem ook al opnieuw geinstalleerd en me iPhone gereboot, en me cache gewist!
Ik gebruik de nieuwste versie van BeejiveIM 2.0.1.19!


Zijn er meer mensen die dit probleem ook hebben?
(Het ligt ook niet aan me internet verbinding heb met 3G vol bereik, ook al via Wi-fi geprobeert werkt ook niet!)

Met vriendelijke groet,

Marten van der Wal

Ozjifu 22-02-09 20:28

Ze lagen er even uit, had er ook last van. Werkt nu wel gewoon!

xxMartenxx 22-02-09 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miquexia (Bericht 259611)
Ze lagen er even uit, had er ook last van. Werkt nu wel gewoon!

Inderdaad kan me nu ook weer inloggen..
Misschien is het handig om deze topic aan te houden?
Mocht BeejiveIM eruit liggen dat we dat hier kunnen posten, dan weten we in ieder geval zeker dat het niet aan onze iPhone ligt.

Scheelt een hoop stress!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:05.