iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   BeejiveIM (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/22738-beejiveim.html)

kuotje 08-07-09 12:46

het programma is duur voor wat het levert vind ik.
te duur.

wel beter dan overige IM app's

Magger 08-07-09 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 320495)
het programma is duur voor wat het levert vind ik.
te duur.

wel beter dan overige IM app's

Mwah, feit dat hun servers je, indien je wilt, oneindig online houden, is die eenmalige prijs wel waard.

Shorty007 10-07-09 09:08

wordt de laatste dagen staaeds van Beejive afgedonderd. Staat er steeds in me lockscreen, ...... disconnected.
Ook kreeg ik gisteren weer geen Push berichten door :s BeeJive is beetje gaar bezig op t moment vind ik :p
Mja misschien ligt t aan mijn toestel hoor, had gister een JB die ook niet helemaal lkkr liep, is er nu ook weer af.
Net eBuddy gedownload.

EDIT: Nou eBuddy schiet ook niet op vind ik. Kan maar 30 minuten na afsluiten Push ontvangen.

Undertaxxx 11-07-09 20:12

BeejiveIM heeft blijkbaar een update gekregen, ik zag dit net toevallig aan het icoon kleur dat verandert is. Vreemde is dat iTunes weeral eens geen update heeft aangegeven voor BeejiveIM, ik meen me te herinneren dat die bij de vorige release ook zo was. De huidige versie momenteel is 3.0.1.9 en de kleur van het icoon heeft nu een oranje achtige kleur gekregen.

Shorty007 11-07-09 20:15

die was toch al geel/oranje van kleur?? nja meer geel :)
bij opstarten staat bij mij 3.0, verder niks dus weet ook niet welke versie ik precies heb eigenlijk....

EDIT: hmm lijkt idd dat t icoontje in de appstore mer oranje is dan mijn huidige icoontje... ik krijg ook geen update binnen.. :confused:

Froggle 12-07-09 00:59

Heel apart ja. Ik heb expres nog even gekeken naar het verschil tussen de versie in de app store en die ik op m'n iPhone heb staan, en ook die zijn exact het zelfde. Komt dan wel met een echte update. Geloof dat ontwikkelaars teksten en grafische dingetjes zonder toestemming kunnen aanpassen bij hun apps, dus dit moet dan nog doorgevoerd worden.

greenbeauty 14-07-09 11:08

ik vind het irri dat het toetsenbord 60% van het scherm in beslag neemt als je een gesprek voert.... in landscape is dit nog minder

vingros 14-08-09 11:29

Beejive 3.0 push doet het niet
 
hallo,

ik heb een iphone 3.0 met beejive maar mijn push doet het niet mijn push staat wel aan help me.

vingros.

Timmeh_ 14-08-09 11:42

// Diverse discussies samengevoegd.

Shorty007 14-08-09 11:49

Ik ben vorige maand ofso overgestapt van Beejive naar IM+.
Sinds BeeJive Push "ondersteund" loopt hij bij mij CONSTANT vast bij het opstarten (meestal als ik dus een Push bericht heb ontvangen).
IM+ loopt bij mij nooit vast, bovendien laad die snellen je contacten.
Nadeel van IM+ is alleen dat je je nickname niet kan wijzigen.

Timmeh_ 14-08-09 12:03

BeejiveIM is bij mij nog nooit vastgelopen en de Push-notification werken ook perfect!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 338120)
Sinds BeeJive Push "ondersteund" loopt hij bij mij CONSTANT vast bij het opstarten (meestal als ik dus een Push bericht heb ontvangen

Opnieuw installeren heeft niet mogen baten?

Shorty007 14-08-09 12:14

Nope.
Heb meerdere keren al een complete restore uitgevoerd (om andere redenen), probleem blijft.
P.S. nooit een reservekopie terug gezet, dus iedere keer opnieuw alle apps enzo gesynct met iTunes.

kuotje 15-08-09 12:37

hmm weird. Betaal je zoveel en loopt ie iedere keer vast.

Bij mij heeft ie nooit moeilijk gedaan.
perfecte app.

Shorty007 15-08-09 20:23

ja idd flink balen want BeeJive ziet er mooier uit dan IM+ mja :s
Hoop dat BeeJive met een goeie update komt binnenkort!!!
Heb m nog wel op me iPhone staan.

JSM93 16-08-09 19:53

Het is me tot nu toe nog niet gelukt om Beejive op hacktivated OS3 te krijgen. Kon wel op me oude OS 2.2.1

Is daar al een oplossing voor?



Als ik weer in het verkeerde topic zit, kun je deze post dan even verplaatsen naar waar het wel mag.

Shorty007 25-08-09 16:35

Heb net even op het forum van BeeJive zitten kijken...
Blijkt dus een veel voorkomend probleem te zijn op de iPhone 3GS.
Als tip staat daar een keer of 5 opnieuw BeeJive installeren :p
Nou mag je zelf raden wat ik op dit moment aan het doen ben :p

Dr.Mo 30-08-09 17:09

Ik heb het volgende probleempje...
programma start goed op, bij het invullen van account gegevens (MSN) wil ik het aanmelden.. Maar krijg vervolgens het volgende te zien: license.key.error.invalid
heeft iemand een oplossing? alvast bedankt

Timmeh_ 30-08-09 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Mo (Bericht 345129)
Ik heb het volgende probleempje...
programma start goed op, bij het invullen van account gegevens (MSN) wil ik het aanmelden.. Maar krijg vervolgens het volgende te zien: license.key.error.invalid
heeft iemand een oplossing? alvast bedankt

Hoogstwaarschijnlijk heb je dan BeejiveIM niet in de AppStore gekocht, dan sta je namelijk op de Blacklist.

Shorty007 30-08-09 19:18

wauw hanteren hun een blacklist?
Hoop voor die hierboven dat ze je daar weer vanaf halen zodra je de app gekocht hebt :)

Timmeh_ 30-08-09 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 345192)
wauw hanteren hun een blacklist?
Hoop voor die hierboven dat ze je daar weer vanaf halen zodra je de app gekocht hebt :)

Nee, eenmaal op de blacklist, nooit meer eraf.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:49.