BeejiveIM discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) werkt Push nou eigenlijk al bij Beejive???? Bij mij niet iig, mja komt misschien omdat ik nu nog met Ultrasnow zit en een hacktivated iphone...Morge ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
werkt Push nou eigenlijk al bij Beejive???? Bij mij niet iig, mja komt misschien omdat ik nu nog met Ultrasnow zit en een hacktivated iphone...Morge niet meer
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Push werkte bij mij wel toen ik de update gedaan had, ik kreeg melding dat iemand een offline bericht gezonden had, maar de batterij was wel op een nachtje behoorlijk leeg toen, ik heb het dan maar uitgeschakeld.
|
|
|||
|
|||
hmmmm gisteren werkte Push bij mij, vandaag echter niet meer!!
was online met Beejove, app afgesloten, dacht na een uur, ga es kijken...had ik dus berichten ontvangen :s kreeg ze niet door via Push.. |
|
||||
|
||||
Geweldig pakket.. echter draint het m'n batterij snachts tot 20%. Dus ik zet de push functie maar uit als ik naar bed ga
|
||||
|
||||
Push werkt bij mij prima, evenals alle andere onderdelen van Beejive. Nu moet ik wel bekennen dat ik het niet voor MSN gebruik maar alleen voor iChat, Yahoo en Google Talk.
Als er -iets- problemen kan veroorzaken is het wel de meuk van Micro$oft, dus op zich wel logisch dat Beejive daar ook problemen mee heeft. |
|
||||
|
||||
iemand anders ook problemen dat ie gewoon soms uitvalt?
lijkt op een vastloper dan. Maar heb niet echt andere programma's aan. Betaal er genoeg voor maakt me niet uit, maar verwacht wel dat ie het dan normaal doet haha |
|
|||
|
|||
Er is vandaag weer een update van BeeJive uitgekomen. Maar goed ook want werd er vandaag heel de tijd vanaf gegooit
|
|
|||
|
|||
Misschien ook het 'push-probleem' opgelost?
|
|
|||
|
|||
push deed het bij mij al een tijdje. alleen bij hacktivated iphones werkte dat nog niet maar dat is volgens mij ook opgelost door t dev team...
|
|
|||
|
|||
Moet ik daar nog iets voor updaten? Of zat dat in de laatste beejive update
|
|
|||
|
|||
Push zit gewoon in de update van Beejive. als je beejive voor de eerste keer opstart vraagt hij of je push bij berichtgeving aan wil zetten.....
|
|
||||
|
||||
Push-notificaties werken bij mij perfect na de Push Fix te hebben geinstalleerd.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik kan geen afbeeldingen en geluidsopnamen versturen.. Hebben jullie dit probleem ook??
|
|
|||
|
|||
updaten naar fw3.0 ging fout ... dus uiteindelijk beejive 2.x.x kwijt ... maar ik kan m ni meer vinden in de appstore ... weet iemand hoe ik die beejive2.x.x weer op mn iphone kan krijgen? PS staat ook ni meer in mn itunes want moest trug naar itunes 7.5 en toen weer trug naar 8.2 dus daar ook apps kwijt ...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
beejive 2.x.x. app had ik gewoon legaal gekocht in de appstore ... kan m nu alleen ni meer terugvinden ... in de appstore is alleen de laatste versie 3.0 te vinden ...
|
|
||||
|
||||
Impossible. Als je iTunes verwijdert worden je ipa files (apps) bijgehouden in een aparte map op je computer. De map heeft de naam 'Mobile Applications' en is terug te vinden in de map iTunes (meestal bij je muziek bestanden).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|