NL RSS feed voor nieuwe applicaties in App store? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik blijf het werken met de app store een vreselijke ervaring vinden. Je moet echt zoeken naar nieuwe software, zoekopdrachten moet je telkens opnieuw intypen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
NL RSS feed voor nieuwe applicaties in App store?
Ik blijf het werken met de app store een vreselijke ervaring vinden. Je moet echt zoeken naar nieuwe software, zoekopdrachten moet je telkens opnieuw intypen indien je uit een lijst van zoekresultaten de verkeerde keuze hebt gemaakt, er is geen "terug" knop kortom...zeeeeeer omslachtig allemaal.
Nu heb ik een RSS feed die aangeeft of er nieuwe programma's in de app store zijn, echter, dit is voor de US store en niet voor de NL store. Is er een NL RSS feed hiervoor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien een goede tip voor jou: het is mogelijk om in de appstore te kijken door middel van Itunes , dit lijkt me een veel handigere oplossing als je erg veel en vaak applicaties wilt downloaden. Verder kun je sorteren op datum zodat je nieuwe programma's steeds bovenaan ziet. (Echter alleen per categorie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Linksboven staan 2 pijltjes naar links en naar rechts en een huisje, gebruik pijltje naar links om 1 pagina terug te gaan
|
|
||||
|
||||
.........
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Rss feed fout | macfreaker | iPhone Apps | 2 | 26-11-08 15:06 |
|
|