[TIP] Rhinoball discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Bolt verschijnt 11 februari 2009 in de bioscoop in Nederland en eind deze maand al in de Verenigde Staten, maar Walt Disney heeft nu al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
[TIP] Rhinoball
Bolt verschijnt 11 februari 2009 in de bioscoop in Nederland en eind deze maand al in de Verenigde Staten, maar Walt Disney heeft nu al een spel klaar voor op de iPhone en iPod Touch. Het spel is 94.4 MB groot en is gratis te downloaden in de AppStore.
Meer screens, informatie en link naar iTunes Laatst gewijzigd door The Quote; 26-10-08 om 23:27. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Had hem geprobeerd, maar vind het niks.
De screenshots, filmpjes en alles zien er top uit. Maar het spel is dan weer minder, vind ik erg jammer.... Iedereen kan en zou hem natuurlijk zelf eens uit moeten proberen Er zullen mensen zijn die dit wel leuk vinden. Laatst gewijzigd door iMario; 27-10-08 om 17:39. |
|
||||
|
||||
ik vind het wel grappig!
Leuk in elkaar gezet. |
|
||||
|
||||
Ik vind jammer van mijn batterij Maar wel cool xD
|
|
||||
|
||||
Dramatisch..
|
|
|||
|
|||
Het ziet er inderdaad wel erg goed uit
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Jaa ik moet je gelijk geven over dat het niet echt lkkr soepel loopt
Maar je moet het ook zien als extratje bij de film he |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: [TIP] Voor het updaten naar OS 4.0 [TIP] | Raikonen1 | iTunes | 10 | 10-04-10 18:11 |
Tip: RjDj | dorus | iPhone Apps | 27 | 24-12-08 14:27 |
Tip: ichalky | parkinson | iPhone Apps | 2 | 10-10-08 17:48 |
[TIP] .nl extention | pevi | Archief | 2 | 21-03-08 22:44 |
|
|