Pull / Push rss reader discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Kent iemand een programma voor de iPhone dat instaat is om RRS automatisch binnen te halen? Ik ben opzoek naar een app die instaat is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pull / Push rss reader
Kent iemand een programma voor de iPhone dat instaat is om RRS automatisch binnen te halen?
Ik ben opzoek naar een app die instaat is om automatisch nieuwe berichten binnen te halen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Naar mijn weten ondersteunt de iPhone alleen push/pull technologie voor mail (op de achtergrond). Voor andere applicaties zal deze moeten blijven draaien op de voorgrond. Zodra je naar je springboard gaat stopt de applicatie en ontvang je geen notificaties meer.
Misschien een applicatie zoeken die het voor je uitvoert en naar je mailt zodra er iets nieuws binnen is? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Bestaat er dan een RRS reader die dan in combinatie met backgrounder nieuwe berichten naar je iphone kan pushen?
|
Labels |
rss reader |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
reader voor Twitter en Rss in 1 ?? | tobe66 | iPhone Apps | 0 | 26-04-11 16:33 |
RSS Reader met grotere tekst? De tekst in Google Reader is piepklein :( | Esteban78 | iPhone Apps | 0 | 17-08-10 02:28 |
RSS Reader | Stevo | Desktop-applicaties | 0 | 19-06-10 17:01 |
rss reader voor 2.0 ? | darkvisje | Jailbreak apps en thema's | 6 | 18-08-08 14:39 |
|
|