iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Orblive.. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/25200-orblive.html)

Fabalaous_F 15-11-08 10:19

Orblive..
 
Ik heb gister orblive gedownload....alleen wat moet ik ermee? Ik heb namelijk geen tuner card :eek:!! Weet iemand misschien hoe ik die tuner card moet omzeilen om toch tv te kunnen kijken...

Vraag 2 is: Als ik mijn webcam probeer te bekijken via orblive krijg ik de volgende mededeling: Failed to play this media...:confused:

Alvast bedankt!!

daanhegman 15-11-08 12:21

Easy man xD Iemand anders account met wel een TV card gebruiken :P

Paz 15-11-08 12:21

Je hebt wel degelijk een tunercard nodig want het werkt via die tunercard, sorry.

Edit:
idd via andermans accoount werkt het ook, moet je wel de inlog verkrijgen.

Fabalaous_F 15-11-08 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daanhegman (Bericht 216982)
Easy man xD Iemand anders account met wel een TV card gebruiken :P


mag ik die van jou :p

daanhegman 15-11-08 13:44

Hoe bedoel je dubbelposter :mad::mad::mad: (je kunt ook gewoon op een antwoord wachten

Nee :D ik heb er geen ;)

Paz 15-11-08 13:45

Rolex, man. DIt geroep helpt echt niet.
Als iemand je zijn/haar account geeft, dan geeft die persoon toegang tot zijn/haar computer. Orb geeft namelijk toegang tot alle aangevinkte bestanden/mappen. Ik denk niet dat je dus snel een account-inlog krijgt. Je kunt beter voor een paar tientjes een kaart aanschaffen.
Nog 1 belangrijk punt, Orb support op dit moment alleen jailbreak tot firmware 1.1.4.!!!
Sorry

lnn.art 15-11-08 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paz (Bericht 217026)
voor een paar tientjes een kaart aanschaffen.

Hoe werkt dat precies? Op internet wordt ik er niet veel duidelijker van.. Ik heb geen digitale tv thuis, is het dan überhaupt mogelijk? Of moet ik dan een extra abonnement op iets nemen? En is zoiets mogelijk met USB, of moet ik iets inbouwen?

Als de antwoorden voldoen aan mijn wensen (:P), kan iemand dan een paar voorbeelden noemen van de tv-'dingen' die ik moet kopen (prijs?) om tv te kunnen kijken?

Much appreciated. XxXx hvj loves <3 <3 kUSsz

Paz 15-11-08 13:56

Orb is eigenlijk een portal van je pc naar je iPhone.
Je kunt via het programma op je pc aangeven wat er geport mag worden naar je iPhone. Op je iPhone log je in en hop je kunt dat gene benaderen wat je hebt aangevinkt.
Je moet dus wel op fimware 1.1.4 of lager zitten op dit moment.
Kijk voor meer info op de Orb-website. Daar staan geloof ik ook tuners, volgens mij werkt alles wel. Kijk eens bij Paradigid of Mycom oid op de website. Ik heb kabel en dat werkte voorheen perfect, ik zit nu op firmware 2.1 dus geen Orb.
succes.

lnn.art 15-11-08 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paz (Bericht 217029)
Je moet dus wel op fimware 1.1.4 of lager zitten op dit moment.
ik zit nu op firmware 2.1 dus geen Orb.
succes.

Thnx voor de info, en wat betreft deze zinnen; Orb Live is een app in de appstore (8euro) .. ;).. Zit zelf net zo goed op 2.1..

Paz 15-11-08 14:04

Ah, nice. Ik ben dus van de gratis apps ;) en let niet op betaalde apps. Goed dat je hem kan kopen.Succes

macciato 17-11-08 14:28

Ik heb het ook geïnstalleerd alleen geeft Orb een groot deel van mijn media niet weer. Heeft iemand een oplossing?

Paz 17-11-08 15:58

Heb je de lite-versie? Die heb ik ook(gratis :p) en geeft 3 bestanden per categorie als beperking heb ik het idee. Verder kun je het een en ander instellen op je pagina van Orb op internet. Ben je hier mee geholpen?

Jelle Ages 17-11-08 16:22

Kan je met de lite versie wel tv kijken?
Wanneer komt hij voor mac!!!!

macciato 17-11-08 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paz (Bericht 217783)
Heb je de lite-versie? Die heb ik ook(gratis :p) en geeft 3 bestanden per categorie als beperking heb ik het idee. Verder kun je het een en ander instellen op je pagina van Orb op internet. Ben je hier mee geholpen?

Ja thnx:) Ik heb inderdaad de lite-versie.. Vandaar dat ik maar 3 bestanden zag;)

Paz 18-11-08 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jellepelle1234 (Bericht 217789)
Kan je met de lite versie wel tv kijken?
Wanneer komt hij voor mac!!!!

Mijn tv-kaart is aan gort, maar ik denk het wel. Met als beperking 3 zenders.

kaboemski 23-11-08 16:56

Je hebt geen kaart nodig, je kan ook internet tv... zo heb ik tmf, mtv brand new, nickelodeon en nog wat dingen.

daanhegman 23-11-08 20:24

Weet iemand of je ook streams van nederland 3 e.d. hebt, want ik heb geen tv kaart :S
En dan nog een vraagje, ik heb mtv tmf, en dergelijke toegevoegd... maar deze blijven maar laden
Ik heb zelf handmatig CNN toegevoegd, en die werkt wel :S

daanhegman 24-11-08 18:42

Niemad die een oplossing weet?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:59.