Orblive.. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gister orblive gedownload....alleen wat moet ik ermee? Ik heb namelijk geen tuner card !! Weet iemand misschien hoe ik die tuner card moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Orblive..
Ik heb gister orblive gedownload....alleen wat moet ik ermee? Ik heb namelijk geen tuner card !! Weet iemand misschien hoe ik die tuner card moet omzeilen om toch tv te kunnen kijken...
Vraag 2 is: Als ik mijn webcam probeer te bekijken via orblive krijg ik de volgende mededeling: Failed to play this media... Alvast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Je hebt wel degelijk een tunercard nodig want het werkt via die tunercard, sorry.
Edit: idd via andermans accoount werkt het ook, moet je wel de inlog verkrijgen. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hoe bedoel je dubbelposter (je kunt ook gewoon op een antwoord wachten
Nee ik heb er geen |
|
|||
|
|||
Rolex, man. DIt geroep helpt echt niet.
Als iemand je zijn/haar account geeft, dan geeft die persoon toegang tot zijn/haar computer. Orb geeft namelijk toegang tot alle aangevinkte bestanden/mappen. Ik denk niet dat je dus snel een account-inlog krijgt. Je kunt beter voor een paar tientjes een kaart aanschaffen. Nog 1 belangrijk punt, Orb support op dit moment alleen jailbreak tot firmware 1.1.4.!!! Sorry |
|
|||
|
|||
Hoe werkt dat precies? Op internet wordt ik er niet veel duidelijker van.. Ik heb geen digitale tv thuis, is het dan überhaupt mogelijk? Of moet ik dan een extra abonnement op iets nemen? En is zoiets mogelijk met USB, of moet ik iets inbouwen?
Als de antwoorden voldoen aan mijn wensen (), kan iemand dan een paar voorbeelden noemen van de tv-'dingen' die ik moet kopen (prijs?) om tv te kunnen kijken? Much appreciated. XxXx hvj loves <3 <3 kUSsz |
|
|||
|
|||
Orb is eigenlijk een portal van je pc naar je iPhone.
Je kunt via het programma op je pc aangeven wat er geport mag worden naar je iPhone. Op je iPhone log je in en hop je kunt dat gene benaderen wat je hebt aangevinkt. Je moet dus wel op fimware 1.1.4 of lager zitten op dit moment. Kijk voor meer info op de Orb-website. Daar staan geloof ik ook tuners, volgens mij werkt alles wel. Kijk eens bij Paradigid of Mycom oid op de website. Ik heb kabel en dat werkte voorheen perfect, ik zit nu op firmware 2.1 dus geen Orb. succes. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ah, nice. Ik ben dus van de gratis apps en let niet op betaalde apps. Goed dat je hem kan kopen.Succes
|
|
|||
|
|||
Ik heb het ook geïnstalleerd alleen geeft Orb een groot deel van mijn media niet weer. Heeft iemand een oplossing?
|
|
|||
|
|||
Heb je de lite-versie? Die heb ik ook(gratis ) en geeft 3 bestanden per categorie als beperking heb ik het idee. Verder kun je het een en ander instellen op je pagina van Orb op internet. Ben je hier mee geholpen?
|
|
||||
|
||||
Kan je met de lite versie wel tv kijken?
Wanneer komt hij voor mac!!!! |
|
|||
|
|||
Ja thnx Ik heb inderdaad de lite-versie.. Vandaar dat ik maar 3 bestanden zag
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je hebt geen kaart nodig, je kan ook internet tv... zo heb ik tmf, mtv brand new, nickelodeon en nog wat dingen.
|
|
||||
|
||||
Weet iemand of je ook streams van nederland 3 e.d. hebt, want ik heb geen tv kaart :S
En dan nog een vraagje, ik heb mtv tmf, en dergelijke toegevoegd... maar deze blijven maar laden Ik heb zelf handmatig CNN toegevoegd, en die werkt wel :S |
|
||||
|
||||
Niemad die een oplossing weet?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
OrbLive instellen!?!? | dannyzreac | iPhone algemeen | 1 | 27-04-09 22:11 |
orblive in app store, nu ook via 3G streamen | symen89 | iPhone Apps | 21 | 11-11-08 13:00 |
Live tv-kijken op de iPhone, met OrbLive | iCulture | Jailbreak apps en thema's | 4 | 22-09-08 12:12 |
|
|