gratis leuke aps voor de Iphone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Op Youtube zag ik een aantal filmpje over leuke I-phone tricks.. zoals de X-ray. Deze heb ik voor 5.99 euro gedownload via i-tunes! Nou echt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gratis leuke aps voor de Iphone
Op Youtube zag ik een aantal filmpje over leuke I-phone tricks.. zoals de X-ray. Deze heb ik voor 5.99 euro gedownload via i-tunes! Nou echt zonde van je geld als je weet hoe eenvoudig slecht dit programmatje is.. het is gewoon een kort filmpje ha,ha.. Ook zag ik een filmpje waarin een mooie vrouw de binnenkant van je I-Phone scherm ging wassen. Heel erg leuk maar helaas niet gratis te vinden.. Weten jullie nog wat leuke aplicaties waar mee je met de I-phone indruk kunt maken.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Die filmpjes van meisjes die de binnenkant wassen zijn gewoon te vinden op usenet. Zijn mp4 videobestanden.
|
|
|||
|
|||
Heb je al een Lighter en een flip coin? En van de spelletjes is het Labyrinth lite en mijn favorietje Jelly Car leuk. Is dit wat je zoekt?
|
|
|||
|
|||
oke, bedankt.. zal gelijk even zoeken
|
|
|||
|
|||
Je moet eens kijken naar "The Scream" zorg wel dat de persoon die je Iphone oppakt een WA-verzekering heeft, is wel leuk op verjaardagen.
|
|
|||
|
|||
Dit soort topics bestaan er toch al? Kijk naar App Toppers ofzo; er wordt vaak wel aangegeven of iets gratiesz is of niet..
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Leuke games voor 2 iphones | RHCPeter | iPhone Games | 12 | 17-08-10 22:57 |
Leuke apps voor op vakantie | jonathan | iPhone Apps | 4 | 13-07-10 15:43 |
update aps via pc | silvolde1 | iPhone Apps | 4 | 13-05-10 17:38 |
Leuke tips voor de ipad | eisenhower | iPad algemeen | 4 | 13-04-10 13:44 |
|
|