Leuke games voor 2 iphones discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Welke spellen zijn leuk om met 2 iphones tegen elkaar te spelen. Mijn vriendin heeft sinds woensdag ook zo'n geweldig ding en er waren vast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Leuke games voor 2 iphones
Welke spellen zijn leuk om met 2 iphones tegen elkaar te spelen. Mijn vriendin heeft sinds woensdag ook zo'n geweldig ding en er waren vast wel zulke apps. Thnx!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet niemand dit?
Heb al lopen zoeken maar nog niks gevonden. |
|
|||
|
|||
FingerFoos en Touch Hockey zijn leuk om met 2 iPhone's tegen elkaar te spelen.
|
|
|||
|
|||
trivial gaat ook met meerdere iphones.
|
|
||||
|
||||
Bekijk anders deze discussie eens
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Worms, Monopoly, UNO, Blades of Fury, Galcon Labs, Tower Bloxx deluxe, LeafTrombone...
|
|
||||
|
||||
CoD Zombies.
|
|||
|
|||
Labyrinth 2 kan ook via Bluetooth/Wi-Fi volgens mij. En Flight Control, moet ik ook een proberen want het lijkt me super vet!
|
|
|||
|
|||
Depict!
Pictionary voor de iphone |
|
||||
|
||||
Brothers In Arms
Seabattle
|
|||
|
|||
Volgens mij kan Doodlekart ook, maar dat weet ik niet zeker. iig een leuk spel
|
|
|||
|
|||
Street fighter
|
|
||||
|
||||
Misschien nog meer suggesties, nu ik de 4G heb, heb ik mijn 3GS aan mijn dochter gegeven en lijkt het me leuk om samen spelletjes te spelen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
leuke build games? | casper22 | iPhone Games | 3 | 30-12-10 12:30 |
leuke games | isengardtom | Archief | 6 | 15-07-08 13:12 |
|
|