Wat is volgens jullie de beste Wi-Fi/BlueTooth multiplayer game? discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben op zoek naar een goed multiplayer game op de iPhone daarom deze vraag : Wat is volgens jullie het beste WI-FI multiplayer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat is volgens jullie de beste Wi-Fi/BlueTooth multiplayer game?
Hallo,
Ik ben op zoek naar een goed multiplayer game op de iPhone daarom deze vraag : Wat is volgens jullie het beste WI-FI multiplayer game?
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Pokeren: Poker live gratis versie
Muziek:Tap Tap Revenge 2 |
|
||||
|
||||
UNO 0123456789
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
meest verslavend: iShoot
|
|
|||
|
|||
Monopolie
|
|
|||
|
|||
Bluetooth games
Beste mensen,
Hebben jullie nog leuke tips voor games op de iPhone die bluetooth(multiplayer) ondersteuning bieden? Aangezien ik binnenkort 6 uur in de trein zit is dat wel leuk om af en toe te spelen. Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Wel ik heb hier wel een lijstje gevonden maar vind het maar weinig integenstelling tot de 70000 apps die er zijn.
27 Bluetooth-enabled Multiplayer iPhone Games De eerste twee games zien er toch vrij deftig uit. Iemand enig idee of er andere goede bluetooth mulitiplayer games zijn? |
|
||||
|
||||
Wij zijn vinden het erg leuk om tic tac toe arena te spelen. grid van 10 x 10
En fs5 hockey. Hoop eigenlijk dat Rummikub multiplayer uitkomt . Dan kan het bord spel naar zolder, en gaan we naar de digitale variant
|
|||
|
|||
Games met Bluetooth
Hi, ik ga vanmiddag een stuk rijden, en ik en op zoek naar een paar games die ik met mn maat in de auto via bluetooth kan spelen..
is er iemand die en paar weet? IK ken alleen Flight Control en Real Soccer 10. Iemand nog meer? Greetz en alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Je hebt natuurlijk Real Racing, dat werkt sinds de nieuwe update ook via bluetooth.
|
|
|||
|
|||
Mjahhh... Alive 4 ever blinkt uit in bluetooth multiplayer
|
|
||||
|
||||
X2 Football heeft nu ook Wi-Fi ondersteuning.
Online ga ik voor Bomberman en DinoSmash van Eurocenter, en ook QuickDraw is online wel leuk. |
|
||||
|
||||
2 Iphone's, wat voor leuks kun je daar mee doen?
'schoon deze dan ook maar op' voortrekkerij gedoe iedere keer...
Laatst gewijzigd door loek2009; 09-02-10 om 01:54. |
|
||||
|
||||
Heren heren ,het hele topic loopt hiet wat uit de hand. Er zijn genoeg spelletjes te vinden die je met meerdere - iPhones/Personen- kan spelen. Twee die ik zo snel kan opzeggen is ; Word for Friends en ice hockey
off-topic , Rabbe_2 doelde het niet slecht. Maar de topic starter kon misschien wat beter uiteggen wat zijn wens was. Jullie hebben beide elkaar eens de kop in drukken dus laat het hierbij. Indien er nog andere mensen spelletjes of dingen weten waar de -topicstarter mee verder kan -mogen ze dat hier laten weten. Andere comments laten we maar best zo... A. |
|
|||
|
|||
Okay, everybody happy
Spelletjes zoals Fast & Furious, NFS, RollerCoaster 3D, UNO,... Kun je via Wi-Fi of zelfs bluetooth tegen elkaar spelen. |
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat je mover hebt? Kun je plaatjes naar elkaar sturen via Wi-Fi. En sinds kort ook via bluetooth geloof ik.
|
|
|||
|
|||
Moet je knocking eens opzoeken in de app store.
Heb het zelf nog niet geprobeerd aangezien ik die van mijn vriendin nog moet updaten naar 3.1.x gtz |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Leuke multiplayer over Wi-Fi games
Citaat:
Ticket to ride Blits Pool ar Spits HD Cargo runners Fluke hd |
|
|||
|
|||
Zijn er nog leuke nieuwe multiplayer games uitgekomen? En dan het liefste geen turn based zoals Wordfeud maar live action:
- GuerillaBob - Deadlock - Flick Football - VS racing (1 & 2) - Trenches vs (uit de app store) Ik zoek ook nog een leuke tower defense die multiplayer kan, iemand tips? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat is de beste foto app volgens jullie!? | milan13 | iPhone Apps | 8 | 06-04-11 15:56 |
multiplayer met 1G iphone via bluetooth | berend | iPhone algemeen | 3 | 28-12-09 22:51 |
Wat vinden jullie het beste thema en mooiste? | pjc91 | Chat en geruchten | 6 | 24-07-09 23:45 |
|
|