Wat vinden jullie het beste thema en mooiste? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Graag had ik jullie beste/ mooiste thema's geweten Ik ben er naar op zoek...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat vinden jullie het beste thema en mooiste?
Graag had ik jullie beste/ mooiste thema's geweten
Ik ben er naar op zoek |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is denk ik heel persoonlijk. Wat de een mooi vind kan de andere lelijk vinden
Je kan via google.nl op plaatjes zoeken voor een voorbeeld, er zijn er echt heel veel. Ook zijn er erg veel via Cydia te installeren op je iPhone.
|
|||
|
|||
Ikzelf vind het thema Stickers en Soda mooi
|
|
|||
|
|||
Zijn er ergens website's waar je thema's al kan bezichtigen?
|
|
|||
|
|||
ja hoor iphone theme - Google Afbeeldingen zoeken
kies gewoon een tof plaatje en zoek uit hoe die heet en downloaden maar |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
De foto van me dochter
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat is volgens jullie de beste Wi-Fi/BlueTooth multiplayer game? | dendirk | iPhone Games | 20 | 07-02-13 14:52 |
Wat is de beste foto app volgens jullie!? | milan13 | iPhone Apps | 8 | 06-04-11 15:56 |
Wat vinden jullie van deze aanbieder? | edjepetje | Odido (T-Mobile) | 10 | 25-08-10 18:03 |
Wat vinden jullie van het piezo scherm van de nieuwe Blackberry Storm 2 | seminifeer | iPhone algemeen | 0 | 25-08-09 08:59 |
Wat vinden jullie ervan? | iPhoneBitch | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-08-08 02:33 |
|
|