Wat vinden jullie het beste thema en mooiste? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Graag had ik jullie beste/ mooiste thema's geweten Ik ben er naar op zoek...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Graag had ik jullie beste/ mooiste thema's geweten
Ik ben er naar op zoek |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat is denk ik heel persoonlijk. Wat de een mooi vind kan de andere lelijk vinden
![]() Je kan via google.nl op plaatjes zoeken voor een voorbeeld, er zijn er echt heel veel. Ook zijn er erg veel via Cydia te installeren op je iPhone.
|
|||
|
|||
![]() Ikzelf vind het thema Stickers en Soda mooi
|
|
|||
|
|||
![]() Zijn er ergens website's waar je thema's al kan bezichtigen?
|
|
|||
|
|||
![]() ja hoor iphone theme - Google Afbeeldingen zoeken
kies gewoon een tof plaatje en zoek uit hoe die heet en downloaden maar |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() De foto van me dochter
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat is volgens jullie de beste Wi-Fi/BlueTooth multiplayer game? | dendirk | iPhone Games | 20 | 07-02-13 14:52 |
Wat is de beste foto app volgens jullie!? | milan13 | iPhone Apps | 8 | 06-04-11 15:56 |
Wat vinden jullie van deze aanbieder? | edjepetje | T-Mobile | 10 | 25-08-10 18:03 |
Wat vinden jullie van het piezo scherm van de nieuwe Blackberry Storm 2 | seminifeer | iPhone algemeen | 0 | 25-08-09 08:59 |
Wat vinden jullie ervan? | iPhoneBitch | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-08-08 02:33 |
|
|