Enquête iPhone-gebruik en -gebruikers (win een iTunes Gift Card) discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik zou hierbij willen vragen of je zin hebt een enquête in te vullen voor One More App. One More App is mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Enquête iPhone-gebruik en -gebruikers (win een iTunes Gift Card)
Beste mensen,
Ik zou hierbij willen vragen of je zin hebt een enquête in te vullen voor One More App. One More App is mijn bedrijf waarmee ik iPhone-applicaties ontwikkel. Om een beetje marktonderzoek te doen heb ik een enquête gemaakt. Omdat ik erg blij ben als jij de enquête invult, wordt er een prijs verloot onder de deelnemers van de enquête. De prijs is een Nederlandse iTunes Gift Card ter waarde van 15 euro! Je kunt de enquête vinden op www.onemoreapp.com/enquete. Alvast bedankt! Groeten, Jonathan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ingevuld! ... Alleen die iTunes Gift Cards; je weet tegenwoordig maar nooit waar ze vandaan komen (Grapje )
|
|
||||
|
||||
Haha, ja, klopt Nee, ik koop gewoon een kaart in de Dixons en stuur de code per e-mail naar de winnaar op. (Ik betaal gewoon met de pinpas van mijn bedrijf, geen gestolen creditcard hoor )
|
|
||||
|
||||
Ingevuld.
Miste iFacts wel in het rijtje ''Nederlandse-applicaties''. Da's 1 van de 2 die ik heb namelijk.
|
||||
|
||||
Maar... iFacts is toch ook in het Engels verkrijgbaar? Zo ja: dan valt het helaas niet onder mijn definitie van een "Nederlandse applicatie", anders zouden de lijsten veel te lang wordne.
|
|
||||
|
||||
Gedaan en ik zie de bon wel in mijn bus verschijnen.....
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
En nu maar hopen dat je tot de 1000 komt anders kunnen we mooi fluiten naar de prijs ;-)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Aan de ene kant is het voor jullie jammer; er is namelijk geen prijs. Aan de andere kant is het voor mij ook jammer; met weinig mensen die 'm invullen heb ik geen precieze statistieken. |
|
|||
|
|||
Klaar! en suc6 met je bedrijf.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ziezo, ingevuld! Wel leuk dat je er een prijs aanhangt!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Gellukig niet té veel vragen maar ik heb hem ook ingevuld!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Graag gedaan
|
|
||||
|
||||
Ingevuld!
Wel lastig om 1 favoriete app aan te wijzen
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
applicaties, enquete, gebruik, marktonderzoek, onderzoek |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes Gift Card online kopen? | MarioG | Koopinformatie Nederland | 49 | 24-11-14 15:00 |
Windows: ifactors -> itunes gift card? | Jay-B2k9 | iTunes | 3 | 08-01-13 21:10 |
Windows: iTunes gift card werkt niet | gossa | iTunes | 2 | 15-01-11 22:39 |
|
|