Enquête iPhone-gebruik en -gebruikers (win een iTunes Gift Card) discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jonathan Dankje voor het invullen! En tja, de favoriete applicatie... vul gewoon Tweetie in als je het niet weet (Al zit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb voor Trein gekozen, die app heeft me vandaag weer een half uur vertraging gescheeld (spoorwijziging die niet wordt omgeroepen..) Maar Tweetie is dus jou ideale antwoord?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb nog een eerste generatie iPhone (zonder internetabonnement), dus Trein is voor mij niet praktisch. Binnenkort neem ik een 3GS met i150- of i300-abonnement, dus dan kan ik ook gaan Treinen Op dit moment is Tweetie inderdaad mijn favoriete en meestgebruikte applicatie. Daarna NU.
|
|
|||
|
|||
Hoeveel Mensen hebben de enquete al ingevuld?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
precies! ga zo door! hoewel als het zo doorgaat er maar 795 zijn
|
|
||||
|
||||
ingevuld viel best mee
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ook ff ingevuld
Doe graag mee aan dit soort onderzoeken. Plaats je aan het einde van het onderzoek ook de resultaten nog ergens ? Of zijn deze alleen voor intern gebruik ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik weet nog niet zeker wat ik met de resultaten ga doen. Op dit moment heb ik nog te weinig ingevulde enquêtes om een goed beeld te kunnen schetsen, dus de resultaten zijn nu nog vrij onbruikbaar. Aan het einde zie ik wel wat ik ermee doe. |
|
|||
|
|||
Ingevuld.
succes ermee! |
|
||||
|
||||
ach er zijn altijd mensen die denken dat t zoveeeeeel werk is en het viel best mee was er zo door heen en als we jou daar een plezier mee kunnen doen waarom niet ja toch we zijn er om elkaar te helpen
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem voor je ingevuld, hoef de prijs echter niet.
Opzich een goede enquete alleen alle Nederlandse apps moeten doorlezen was irritant.
|
||||
|
||||
Dankje! Ja, die Nederlandse applicaties heb ik later toegevoegd op verzoek van een aantal mensen. Het was inderdaad misschien niet de beste methode om het zo te presenteren, maarja...
|
|
||||
|
||||
Nog een schopje omhoog
|
|
||||
|
||||
Had deze ook al een tijd geleden ingevuld, heb me email adres niet achtergelaten zodat je een forum lid er gelukkig mee kan maken. Succes
|
|
||||
|
||||
Hier ook direct ingevuld
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ingevuld! Waren makkelijke vragen
|
Labels |
applicaties, enquete, gebruik, marktonderzoek, onderzoek |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes Gift Card online kopen? | MarioG | Koopinformatie Nederland | 49 | 24-11-14 15:00 |
Windows: ifactors -> itunes gift card? | Jay-B2k9 | iTunes | 3 | 08-01-13 21:10 |
Windows: iTunes gift card werkt niet | gossa | iTunes | 2 | 15-01-11 22:39 |
|
|