update aps via pc discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Misschien een domme vraag ? Ik heb mijn i phone nu ongeveer een half jaar. En ik wil nooit meer iets anders(ja maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
update aps via pc
Hallo allemaal,
Misschien een domme vraag ? Ik heb mijn i phone nu ongeveer een half jaar. En ik wil nooit meer iets anders(ja maar wel weer een i phone). Hoe kan ik dan een aps updaten met een bestand dat groter is dan 10 mb.Als ik deze via de iphone wil downloaden krijg ik de melding dat dit moet met een Wi-Fi netwerk. Kan dit niet gewoon in i tunes? Alvast bedankt ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit is inderdaad basiskennis voor het gebruik van de iPhone. Updaten via Wi-Fi op je iPhone zelf, of in iTunes updaten en dan synchroniseren.
|
|||
|
|||
Ja, bedankt voor je reactie. Maar hoe doe je dat in itunes ?
vrgr Silvolde 1 |
|
||||
|
||||
Links in het lijstje naar Programma's gaan en daar rechtsonder op de knop 'Alle updaten' klikken. Daarna krijg je een overzicht van alle programma's die een update kunnen hebben.
|
|
|||
|
|||
heel erg bedankt. het is nu gelukt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Terugzetten van aps na jailbreak. | yns | Jailbreak | 1 | 21-12-10 11:04 |
Info in Aps behouden na software update | Kleintje-Claud | iPhone Apps | 2 | 13-09-10 11:21 |
gratis leuke aps voor de Iphone | valkje02 | iPhone Apps | 8 | 24-11-08 20:38 |
|
|