Backup game-data! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoners, Even een vraag m.b.t. het saven van game-data! Ten eerste: Heb zelf een 3G, firmware 3.1.2 Nu wil ik (aangezien de JB er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Backup game-data!
Beste iPhoners,
Even een vraag m.b.t. het saven van game-data! Ten eerste: Heb zelf een 3G, firmware 3.1.2 Nu wil ik (aangezien de JB er is) over naar 3.1.3 en een volledige restore doen..en dan configureren als een nieuwe iPhone, aangezien ik mijn oude apps en troep niet meer terug wil, maaaaaar er is één spel dat ik absoluut niet kwijt wil! Angry Birds, heb tot nu alle levels met 3 sterren behaald en er komen nog levels aan, dus wat te doen om dit veilig te stellen? Kan ik de game-map gewoon kopieeren via ssh en dan na de restore terug zetten? Ik hoor graag van jullie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niet allemaal tegelijk graag
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backup data iphone voor herstel zonder reservekopie | Floris2310 | iPhone algemeen | 0 | 19-06-10 16:29 |
back-up game data. | Flock | iPhone Games | 1 | 15-05-10 17:11 |
UITableView vullen met data uit Core Data entiteit | MacShack | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-02-10 17:06 |
|
|