Live tv-kijken op de iPhone, met OrbLive discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Orb Networks is erin geslaagd om een applicatie te maken, waarmee je live tv-beelden kunt bekijken. Die beelden zijn afkomstig van een tv-kaart die in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Live tv-kijken op de iPhone, met OrbLive
Orb Networks is erin geslaagd om een applicatie te maken, waarmee je live tv-beelden kunt bekijken. Die beelden zijn afkomstig van een tv-kaart die in je computer thuis zit en die via OrbLive draadloos worden gestreamd naar je iPhone.
Lees verder over: Live tv-kijken op de iPhone, met OrbLive Tag: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Problemen met Orb Live
Ik heb voor het eerst OrbLive geprobeerd. Heb een account aangemaakt op de site, en log ermee in op de ipod touch.
Krijg dan de melding: Orb PC version not supported. You need to upgrade your PC tot Orb version 2.01.0012 or higher for iOrb to work. Verder krijg ik telkens de fout: Orb error 110 Wat moet ik hiermee? |
|
|||
|
|||
Orb live tv streamen
Ik kijk soms live tv op mijn iphone via de app OrbLive
Mijn iphone moet die dus bufferen om te streamen, maar slaagt die dan die video op? Want nu is er al bijna 1,3 gig "andere data" op mijn iphone na tv te kijken Waar wordt dat dan opgeslagen en hoe kan ik daarvan af geraken en ervoor zorgen dat dat niet terugkomt? alvast bedankt Pieter |
|
||||
|
||||
//Samengevoegd
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: live tv kijken | johanneslol1 | Muziek, foto & video | 2 | 01-12-10 20:56 |
WK live kijken op iPad? | Carlo_1983 | iPad algemeen | 40 | 04-07-10 21:01 |
Video: Voetbal live kijken op iphone? | ricklahaye | Muziek, foto & video | 1 | 01-07-10 02:42 |
|
|