//

live tv kijken

live tv kijken discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, als eerste sorry als ik dit bericht verkeerd heb geplaatst maar weet nog niet goed hoe alles werkt. ik vroeg me af wat voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-11-10, 20:45
johanneslol1 johanneslol1 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 69
Post live tv kijken

hallo, als eerste sorry als ik dit bericht verkeerd heb geplaatst maar weet nog niet goed hoe alles werkt.

ik vroeg me af wat voor sites jullie gebruiken om live tv te kijken ? ik gebruik nu vaak de onderstaande url. Maar weten jullie nog vergelijkbare sites voor op de iphone ?


http://www.filmon.com/tv/?mid=13

Laatst gewijzigd door johanneslol1; 29-11-10 om 21:07.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-10, 01:55
osfp osfp is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 15
Standaard

MTS TV en SPB TV in de app store. bijde apps zijn gratis maar je hebt Wi-Fi nodig
  #3  
Oud 01-12-10, 20:56
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johanneslol1 Bekijk bericht
hallo, als eerste sorry als ik dit bericht verkeerd heb geplaatst maar weet nog niet goed hoe alles werkt.

ik vroeg me af wat voor sites jullie gebruiken om live tv te kijken ? ik gebruik nu vaak de onderstaande url. Maar weten jullie nog vergelijkbare sites voor op de iphone ?


Watch live TV in HD. Pay per view and HD movies on demand. The ultimate virtual TV experience.

Vraagje aan u; die link die je hier hebt gegeven , blijf je die zenders gewoon behouden die je nu kan bekijken of sluiten ze alles af na een paar uren of dagen zodat je echt verplicht bent om voor alles te gaan betalen en wat als je ervoor betaald, heb je dan zeer vele zenders bij dan?
En werkt dit ook via 3G of weet je dit niet?

Wat wel zo is; ik heb zo'n slingbox gekocht (200 euro wel) en heb ik thuis aangesloten op mijn telenet decoder, ik kan nu op de iphone en laptop al m'n zenders bekijken die ik thuis ook kan bekijken, via 3G gaat het goed tot heel goed en via EDGE is dikwijls ook nog goed te doen zelfs.
Reageren

Labels
live, tv zenders



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
WK live kijken op iPad? Carlo_1983 iPad algemeen 40 04-07-10 21:01
Video: Voetbal live kijken op iphone? ricklahaye Muziek, foto & video 1 01-07-10 02:42
Live tv-kijken op de iPhone, met OrbLive iCulture Jailbreak apps en thema's 4 22-09-08 12:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:56.