iphone 4vlekje bij foto"s discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds de laatste update merk ik dat ik bij iedere foto een vlek heb...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iphone 4vlekje bij foto"s
sinds de laatste update merk ik dat ik bij iedere foto een vlek heb
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Oh damn man, das balen, ik ga der ook eens opletten morgen als ik overdag een foto trek of ik dat ook voor heb, daar heb ik nog nie opgelet ;p, tis echt balen soms, alles gaat goed en soms opeens pats, miserie met het één of ander, ik moet zeggen dat ik wel nog nooit problemen heb gehad met updates en dergelijke meer, het zal nog moeten komen denk ik .
Nochthans schoone foto die je getrokken hebt. |
|
||||
|
||||
Danke ,Ik hou het ff in de gaten als verslechtert ga ik ermee binnen. Maar wil nog ff afwachten
|
|
|||
|
|||
Heb net paar foto's getrokken maar niks te zien bij mij, alles kraakhelder.
Gewoon een dom vraagske; zie je dit ook zo zelf op de iphone die vlek? Dus als je foto trekt nu buiten en gewoon deze meteen via je iphone zelf bekijkt? |
|
||||
|
||||
Het is te zien vanaf de iphone en enkel in de foto app voor de rest werkt hij nog normaal
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes "hangt" bij foto's importeren | emiel10 | iTunes | 3 | 25-04-11 21:30 |
Windows: "iTunes openen bij aansluiten van deze iPhone" | AceyDeucey | iTunes | 0 | 11-10-10 18:19 |
iPhone 3GS hangt bij "sluit aan op iTunes" | vlees91 | iTunes | 0 | 10-10-10 21:34 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
iPhoto "ziet" geen foto's meer in iPhone(3G) | Leerdam | Muziek, foto & video | 0 | 26-08-08 19:38 |
|
|