Fotos mapjes aanmaken in foto's kopieren en plakken discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben opzoek naar een programmatje waarbij je in je foto's mapjes kunt maken en fotos die je genomen hebt kunt kopieren en plakken in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fotos mapjes aanmaken in foto's kopieren en plakken
Ik ben opzoek naar een programmatje waarbij je in je foto's mapjes kunt maken en fotos die je genomen hebt kunt kopieren en plakken in de mapjes.
of bestaat dit al? Ik heb de Iphone 4. firmware 4.1 en jailbreak. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kan dat wel met windows
Nee even serieus. Je bedoelt een app om je foto's in te delen op je iPhone. Dat bestaat nog niet. De enige manier om je foto's te ordenen is via iTunes op de PC en dan weer te syncen met je telefoon. Misschien is het handig om eerst even te zoeken in dit forum, want er zijn al een aantal topics over dit onderwerp. |
|
|||
|
|||
Nog steeds geen app?
|
|
|||
|
|||
Technisch is dat (nog) niet mogelijk. Apple houdt graag de touwtjes in iTunes.
Slotje |
|
|||
|
|||
Ze hebben naar je geluisterd. Check out photoalbums+ Je hebt wel een jailbreak nodig.
|
|
|||
|
|||
in de app store zijn er ook applicaties die dit kunnen.
check bijv : myphoto , photo folder etc. wat ik onhandig vind is dat je elk foto één voor één moet aanwijzen om ze in de mappen te stoppen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: ik kan niet kopiëren/plakken in itunes. | coenpsv | Desktop-applicaties | 2 | 27-07-10 17:04 |
kopiëren en plakken werkt niet in e-mail? | 1-2tje | iPhone algemeen | 0 | 22-06-09 12:47 |
|
|