kopiėren en plakken werkt niet in e-mail? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds update van 3.0GM naar 3.0 i.c.m. jailbreak een probleem met kopiėren en plakken. In de e-mailapplicatie kan ik wel de blauwe start- en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kopiėren en plakken werkt niet in e-mail?
Heb sinds update van 3.0GM naar 3.0 i.c.m. jailbreak een probleem met kopiėren en plakken. In de e-mailapplicatie kan ik wel de blauwe start- en eindbalkjes zetten en de tekst selecteren, maar vervolgens krijg ik geen "kopieer"-wolkje te zien. Op websites en in andere applicaties kan ik wel kopieren en plakken. Maar tekst die ik ergens anders heb gekopieerd, kan ik ook niet in een e-mail plakken want er verschijnt geen "plak"-wolkje.
Iemand anders hetzelfde probleem, of iemand enig idee waar het aan kan liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
e-mail, kopieren, plakken, probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Fotos mapjes aanmaken in foto's kopieren en plakken | missvirusje | Muziek, foto & video | 5 | 02-12-10 23:10 |
Windows: ik kan niet kopiėren/plakken in itunes. | coenpsv | Desktop-applicaties | 2 | 27-07-10 17:04 |
|
|