WK live kijken op iPad? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of er een mogelijkheid is om live de wedstrijden van Nederland tijdens het wk kijken?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
WK live kijken op iPad?
Weet iemand of er een mogelijkheid is om live de wedstrijden van Nederland tijdens het wk kijken?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
waarschijnlijk wel tegen die tijd via WK 2010 Zuid-Afrika
|
|
|||
|
|||
Mail de NOS even zou ik zeggen, ik ben wel benieuwd eigenlijk!
Dat het live te bekijken is via een computer is natuurlijk 100% zeker, maar of ook de iPad en mss iPhone ondersteund worden is natuurlijk een andere vraag. |
|
|||
|
|||
Dat gaat denk ik niet lukken. Ik heb recentelijk nog geprobeerd om een champions league wedstrijd te kijken maar dat ging niet. De NOS werkt voor hun live streams met Microsoft Silverlight of Media Player.
Ik kan me niet voorstellen dat ze daar nog snel even iPad ondersteuning voor gaan toevoegen voor het WK. |
|
||||
|
||||
Ik hoop idd ook op iPhone + iPad ondersteuning. Als de eerste wedstrijd plaats vind, zit ik op school. Ik hoop dus dat ik hem tijdens de les live kan streamen
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Voor degenen die thuis een EyeTV hebben staan, dat werkt prima op de iPad met de EyeTV-app
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Jammer dat het niet kan op de ipad,
Maarja sowieso al jammer dat er geen flash ondersteuning is. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus als je zo een kastje koopt Eyetv ? kan je tv kijken op je ipad in goeie kwaliteit ?
hoeveel kost zo'n kastje ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het hangt er een beetje vanaf... heb je kabel (DVB-C), satelliet (DVB-S) of ether (DBV-T)? Voor alle soorten zijn er verschillende kastjes te vinden op Elgato - International, die je op de Mac aansluit. Vervolgens draai je op je Mac EyeTV-software (vanaf 3.4) en op de iPad of iPhone draai je de app van EyeTV.
In Nederland moet je voor Digitenne (DVB-T) de EyeTV 410 hebben (niet meer in verkoop), of de EyeTV DTT. Beide pikken het Digitenne0signaal op en coderen dat naar de Mac toe. Vervolgens kan je dit via internet laten streamen naar de iPad of de iPhone. Voor de kabel moet je aan de EyeTV Hybrid meen ik. |
|
|||
|
|||
School
haha wij hebben op school speciaal rooster want dan zijn we uit voor het begint en er komt een scherm in onze aula te hangen waar we het op kunnen kijken
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Misschien een idee om JustinTV te installeren op je ipad ?? Had deze op mijn iPhone. Kon alles gewoon bekijken. Die streamen ook voetbal wedstrijden. Meestal wel wat minder beeld.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb er eentje te koop voor spotprijs ;-) http://nl.kapaza.be/vi/27133952.htm?ca=11_s
|
|||
|
|||
veetle.com
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TIP: live Ziggo streams kijken op iPad! -UP-TO-DATE- | MauroDG | iPad algemeen | 100 | 04-01-12 20:48 |
Video: live tv kijken | johanneslol1 | Muziek, foto & video | 2 | 01-12-10 20:56 |
Video: Voetbal live kijken op iphone? | ricklahaye | Muziek, foto & video | 1 | 01-07-10 02:42 |
Live tv-kijken op de iPhone, met OrbLive | iCulture | Jailbreak apps en thema's | 4 | 22-09-08 12:12 |
|
|